Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Βαράτε βιολιτζήδες !!!

Ο κ. Γιώργος Καρτζαφέρης μιλώντας στην εκπομπή «ουδείς αναμάρτητος» για την οικονομική κρίση ανέφερε ότι προσπάθησε να πει στον πρωθυπουργό να παίξει ένα παιχνίδι μεταξύ ΔΝΤ και Ευρώπης, χωριστά και όχι μαζί όπως έκανε ο Παπανδρέου και ότι τα μέτρα θα περάσουν.

Αναρωτήθηκε γιατί δεν πήγαμε τα πάρουμε προσφερόμενα χρήματα από τη Ρωσία, ότι τον φοβίζει ο ερχομός του Ερντογάν με τους αγάδες του, μίλησε για σχέσεις του επίτιμου με τον Σαμαρά και είπε "ούτως ή άλλως η κ. Μπακογιάννη θα είναι στην επόμενη βουλή".

Έδωσε συγχωροχάρτι στον κ. Καραμανλή λέγοντας ότι «ο Καραμανλής θα πρέπει να απολογηθεί στον εαυτό του».

Ο ίδιος το 'πε. «Παίζω καλό βιολί, όχι στην πίστα, αλλά στο δωμάτιο» και ανέφερε περιστατικά όπου η κυβερνώντες λειτουργούν μ' ένα τρόπο τρελό.

"Μερικές φορές νομίζω ότι βρίσκομαι στο πλοίο των τρελών" είπε και ανέφερε το παράδειγμα των κληροδοτημάτων του Ερυθρού Σταυρού που, μόνα τους αν τα εκμεταλλευόμασταν, θα μπορούσαν να μας βγάλουν από την κρίση.
Βαράτε βιολιτζήδες, θα σας «πληρώσουμε» με το ίδιο «νόμισμα»!!
Nomisma - Όνειρα
Ήμουνα παιδί , είχα όνειρα χίλια
όνειρα μεγάλα άπιαστα μαγικά
πέταγα ψηλά με τα όνειρα εκείνα
κι ας μου λέγαν όλοι πέτα πιο χαμηλά ...

Ήμουνα παιδί ζούσα με την ελπίδα
να βγουν τα όνειρά μου όλα αληθινά
Μα περνούσαν τα χρόνια κι εγώ πάντα στα ίδια
κυνηγούσα να πιάσω όνειρα απατηλά

Όνειρά μου χαμένα
που σας πήρε του χρόνου ο τρελός ο βοριάς
πάλευα να σας φτάσω για να σώσω εμένα
να μη ζείτε κρυμμένα στη φτωχή μου καρδιά

Όνειρά μου χαμένα...