Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Νέα προκήρυξη του… Χριστόδουλου Σαμαρά

Ποιος είναι ο τρομοκράτης
Λ αέ της μπανανίας, ετοιμάσου να πεθάνεις, με τον έναν  τον άλλον τρόπο θα σε εξοντώσω, είσαι ο μοναδικός μου στόχος, έχω να υπερασπιστώ τους εργολάβους, τα μονοπώλια, τους απατεώνες, και κυρίως και πρώτα από όλα έχω να υπερασπιστώ την Μέρκελ της οποίας είμαι υπηρέτρια.
 Χωρίς έμενα και το ευρώ θα:...
Σου πέσουν τα μαλλιά,
θα πάθεις αφροδίσια νοσήματα,
θα σου κοπεί το ένα @ρχίƍι,
θα κολλήσεις μ⓪υνόψειρες

Και δεν θα:
Έχεις εργασία
ασφάλιση
μισθό
υγεία
παιδεία

Αν επιμένεις ότι όλα αυτά δεν τα έχεις ούτε τώρα τότε είσαι ανεπίδεκτος στην τρομοκρατία που ασκώ επάνω σου εγώ και τα μέσα ολικής αποβλάκωσης με αρχηγό τον Πρετεντέρη και βοηθούς πολλούς άλλους.

Ψήφισε Νo Democracy, ψήφισε το τέλος αυτής της χώρας, αλλιώς θα αφήσω και τους υπόλοιπους τρομοκράτες ελευθέρους να σε εξοντώσουν.
Έτσι κι αλλιώς τόσα χρόνια έναν άχρηστο πολίτικο δεν κατάφεραν να σκοτώσουν, δεν θα τα καταφέρουν ούτε τώρα.
Ο μόνος στόχος είσαι εσύ.