ΑΚΟΥΣΤΕ τις σχετικές δηλώσεις του Βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. Γιάννη Πανούση στο "Radio Marconi 96,1 F.M." και στην εκπομπή "Συμβαίνει Τώρα" του Αντώνη Κουμιώτη:
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ: Την δήλωση ΣΟΚ για την τρικομματική ότι ο υπουργός Παιδείας πρέπει να "αποστρατευτεί", αναφερόμενος σε μαγκιές και τσαμπουκάδες, εξέφρασε στο "Radio Marconi 96,1 F.M." του Βόλου και στην εκπομπή "Συμβαίνει Τώρα"του Αντώνη Κουμιώτη, ο Βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ. Γιάννης Πανούσης, τονίζοντας ότι "Δε μπορεί να λειτουργήσει το εκπαιδευτικό σύστημα με ταπεινωμένο καθηγητή".
Πιο συγκεκριμένα, ερωτηθείς σχετικά με την επιστράτευση των καθηγητών από τον δημοσιογράφο, ο κ. Πανούσης δήλωσε: "Δε μπορεί να λειτουργήσει το εκπαιδευτικό σύστημα με ταπεινωμένο καθηγητή και ταπεινωμένος δεν είναι από το ζήτημα του μισθού μόνο, είναι...
Και συνέχισε: "Εγώ καταλαβαίνω, όχι το δύωρο, κανείς δεν μιλάει για το δύωρο, καταλαβαίνω την αιφνίδια και βίαιη αλλαγή της ζωής τους με αυτά τα συστήματα, το αν δεν συμπληρώνεις τις ώρες, να βρίσκεσαι ξαφνικά στην Έδεσσα ή σε ένα νησί. Απλώς πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να εξηγήσουμε τί είναι ο διάλογος. Αν δεν καταλαβαίνει το υπουργείο τί είναι ο διάλογος, πρέπει να το βάλουμε να το καταλάβει.
Θεωρώ ότι είναι πολύ κακιά εικόνα αυτή, ταπεινωμένος δάσκαλος, εξαγριωμένος δάσκαλος, ένα υπουργείο που κρύβεται ως προς τον δημόσιο διάλογο, αλλά κάνει αυτή την πολύ αρνητική σημειολογία, δηλαδή τον κακό συμβολισμό της επιστράτευσης... Το ζήτημα δεν είναι τυπικό, είναι ουσιαστικό. Ωραία, θα γίνουν εξετάσεις, θα τελειώσουν οι εξετάσεις και θα πάμε μετά στα σχολεία ή θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβρη. Με ποιό κλίμα πας να ξεκινήσεις; Ποιά είναι η επόμενη μέρα δηλαδή; Ωραία, έγιναν οι εξετάσεις και οι δάσκαλοι έχασαν τη "σύγκρουση". Αυτό τι σημαίνει, ποιός κέρδισε;".
Ερωτηθείς για το εκπαιδευτικό σύστημα, ο Βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ., συμπλήρωσε: "Κανείς δεν κάθισε να σκεφτεί, με όρους πραγματικά προς όλη την Ευρώπη... Και ποιά Ευρώπη; Θα σας πω την αξιολόγηση συστημάτων στην Ρουμανία ακόμα και στα Σκόπια, που κάθονται και λένε ότι θα μελετήσουμε ένα σύστημα, θα το εφαρμόσουμε μετά από πέντε χρόνια, θα έχει όλος ο κόσμος ενημερωθεί, θα έχουμε κάνει τις ενδιάμεσες κινήσεις προσαρμογής, δεν θα αιφνιδιάσουμε κανέναν, ούτε θα κάνουμε μαγκiές και τσαμπουκάδες και θα έχουμε και στόχο. Γιατί τα κάνουμε όλα αυτά δηλαδή;
Ωραία, να πετύχουν κάποιοι, να αποτύχουν κάποιοι άλλοι. Ποιό είναι το αντικείμενο όλης αυτής της ιστορίας; Να μπούν σε ένα Πανεπιστήμιο, όπου με τον ίδιο τρόπο θα βγούνε σε έναν κόσμο ο οποίος είναι κατειλημμένος ή διώχνει τους νέους ή τους στέλνει στην ανεργία; Αυτό είναι λοιπόν το σύστημα, του Λυκείου, του Πανεπιστημίου, αν πρέπει να μπαίνουν με εξετάσεις ή χωρίς εξετάσεις, πού να μπαίνουν, πώς θα μπαίνουν, είκοσι χρόνια το συζητάμε. Ούτε το γεφύρι της Άρτας να είναι. Δεν παίρνουν καμία απόφαση και θέλουν αποφάσεις τώρα, αυτή τη στιγμή, να κάνουνε κάτι, να ράψουν μια τρύπα αυτή τη στιγμή. Οι νέοι το καταλαβαίνουν, δεν πιστεύουν στη γνώση, πιστεύανε στα πελατειακά, τώρα δεν υπάρχουν τα πελατειακά ή έχουν μειωθεί, δεν ξέρουν που να πιστέψουν. Αυτό το αξιακό, που σας είπα, δεν είναι της τρόικα, είναι δικό μας. Ας κάτσουμε κάτω να το συζητήσουμε σοβαρά", κατέληξε.
Από e-volos.gr μέσω press-gr
Πιο συγκεκριμένα, ερωτηθείς σχετικά με την επιστράτευση των καθηγητών από τον δημοσιογράφο, ο κ. Πανούσης δήλωσε: "Δε μπορεί να λειτουργήσει το εκπαιδευτικό σύστημα με ταπεινωμένο καθηγητή και ταπεινωμένος δεν είναι από το ζήτημα του μισθού μόνο, είναι...
του ρόλου και είναι και του τρόπου. Άρα λοιπόν είναι πολύ κακιά πολιτική σημειολογία η επιστράτευση.
Όταν επιστρατεύεις τους δασκάλους, να αποστρατεύεις τους υπουργούς Παιδείας που βγάζουν τέτοιες αποφάσεις και που προκαλέσαν σε μεγάλο βαθμό, το υπουργείο Παιδείας, αυτή την κρίση, αυτή τη στιγμή. Άρα λοιπόν είναι λάθος, εγώ δεν έχω κάποιο πρόβλημα να το πω ότι είναι λάθος η επιστράτευση".
Και συνέχισε: "Εγώ καταλαβαίνω, όχι το δύωρο, κανείς δεν μιλάει για το δύωρο, καταλαβαίνω την αιφνίδια και βίαιη αλλαγή της ζωής τους με αυτά τα συστήματα, το αν δεν συμπληρώνεις τις ώρες, να βρίσκεσαι ξαφνικά στην Έδεσσα ή σε ένα νησί. Απλώς πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να εξηγήσουμε τί είναι ο διάλογος. Αν δεν καταλαβαίνει το υπουργείο τί είναι ο διάλογος, πρέπει να το βάλουμε να το καταλάβει.
Θεωρώ ότι είναι πολύ κακιά εικόνα αυτή, ταπεινωμένος δάσκαλος, εξαγριωμένος δάσκαλος, ένα υπουργείο που κρύβεται ως προς τον δημόσιο διάλογο, αλλά κάνει αυτή την πολύ αρνητική σημειολογία, δηλαδή τον κακό συμβολισμό της επιστράτευσης... Το ζήτημα δεν είναι τυπικό, είναι ουσιαστικό. Ωραία, θα γίνουν εξετάσεις, θα τελειώσουν οι εξετάσεις και θα πάμε μετά στα σχολεία ή θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβρη. Με ποιό κλίμα πας να ξεκινήσεις; Ποιά είναι η επόμενη μέρα δηλαδή; Ωραία, έγιναν οι εξετάσεις και οι δάσκαλοι έχασαν τη "σύγκρουση". Αυτό τι σημαίνει, ποιός κέρδισε;".
Ερωτηθείς για το εκπαιδευτικό σύστημα, ο Βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ., συμπλήρωσε: "Κανείς δεν κάθισε να σκεφτεί, με όρους πραγματικά προς όλη την Ευρώπη... Και ποιά Ευρώπη; Θα σας πω την αξιολόγηση συστημάτων στην Ρουμανία ακόμα και στα Σκόπια, που κάθονται και λένε ότι θα μελετήσουμε ένα σύστημα, θα το εφαρμόσουμε μετά από πέντε χρόνια, θα έχει όλος ο κόσμος ενημερωθεί, θα έχουμε κάνει τις ενδιάμεσες κινήσεις προσαρμογής, δεν θα αιφνιδιάσουμε κανέναν, ούτε θα κάνουμε μαγκiές και τσαμπουκάδες και θα έχουμε και στόχο. Γιατί τα κάνουμε όλα αυτά δηλαδή;
Ωραία, να πετύχουν κάποιοι, να αποτύχουν κάποιοι άλλοι. Ποιό είναι το αντικείμενο όλης αυτής της ιστορίας; Να μπούν σε ένα Πανεπιστήμιο, όπου με τον ίδιο τρόπο θα βγούνε σε έναν κόσμο ο οποίος είναι κατειλημμένος ή διώχνει τους νέους ή τους στέλνει στην ανεργία; Αυτό είναι λοιπόν το σύστημα, του Λυκείου, του Πανεπιστημίου, αν πρέπει να μπαίνουν με εξετάσεις ή χωρίς εξετάσεις, πού να μπαίνουν, πώς θα μπαίνουν, είκοσι χρόνια το συζητάμε. Ούτε το γεφύρι της Άρτας να είναι. Δεν παίρνουν καμία απόφαση και θέλουν αποφάσεις τώρα, αυτή τη στιγμή, να κάνουνε κάτι, να ράψουν μια τρύπα αυτή τη στιγμή. Οι νέοι το καταλαβαίνουν, δεν πιστεύουν στη γνώση, πιστεύανε στα πελατειακά, τώρα δεν υπάρχουν τα πελατειακά ή έχουν μειωθεί, δεν ξέρουν που να πιστέψουν. Αυτό το αξιακό, που σας είπα, δεν είναι της τρόικα, είναι δικό μας. Ας κάτσουμε κάτω να το συζητήσουμε σοβαρά", κατέληξε.
Από e-volos.gr μέσω press-gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου