Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Σας εγκαταλείπω.... γίνομαι “οδαλίσκη”

Γράφει η Κλυταιμνήστρα

Ετοιμάστηκα πολύ προσεκτικά για το σοβαρό inter view... Μαλλί φαντεζί κι ανάλαφρο,ακριβό τζιν και μπλούζα με "δήθεν" ξεχείλωμα στον ώμο! Δίπατες γόβες, για να μακρύνουν τα υπέροχα πόδια μου! Ελαφρύ μακιγιάζ, με διάφανη πούδρα...Όπως πάντα μία κούκλα!

Μάζεψα χαρτιά μέα, σέα , κινητά και ...μυαλά και νάμαι στο γραφείο του Δ/ντος Συμβούλου των δύο καναλιών: Ενός νομίμου, που...
ΔΕΝ πληρώνει κι ενός παράνομου που...πληρώνει!

Κάθισα απέναντί του! Τον κοίταξα διαπεραστικά χωρίς αμηχανία και τον προκατέλαβα:

Χαίρομαι -του είπα- που θα συνεργαστούμε... Είδα τα κενά στην πρωινή σας ζώνη...

Μετακινήσεις...Και βεβαίως τα κορίτσι έχει δίκιο. Έγινε και μεγαλοκοπέλα...Δεν αντέχει άλλο να ξυπνάει χαράματα... ΄Ασε που πρωί- πρωί ο γκόμενος, θέλει τσαλιμάκια! Αμ τους μαύρους κύκλους που φαίνονται, πρωινιάτικα σαν να της ρίχνουν μπουνιές όλο το βράδυ; Καλά της κάνατε και την μεταφέρατε μεσημέρι! Βεβαίως δε γνωρίζω ποιος έδωσε εντολή να πάρει και την "ακριβή χαζομάρα" της μαζί!΄Ενα απέραντο χαχανετζίζικο καταντήσατε όλοι σας, με τις μποτοξάτες, τις τρίχες ,τους τριχάνθρωπους, τους λεκέδες, τους αμφί και στρεϊτ, όλοι μια κρυό- πλαστη παρέα! Καιρός λοιπόν ΕΓΩ να βάλω ένα χέρι, για να αλλάξω το concept το πρωί !

Ο τύπος συνέχισε να με χαζο- κοιτάει και εγώ να του χαζο-λέω:

Οι συνταξιούχοι, οι νοικοκυρές και όλοι οι τρίτης ηλικίας και κατηγορίας, δεν έχουν λεφτά τους τα πετσόκοψαν... Δεν μπορεί λοιπόν πρωί-πρωί να τους λέμε συνταγή με... σαφράν και κρέμα γάλακτος. Θέλουν ποιό ελληνικά φαγητά, ποιο natural... Παράδειγμα καλό η Τσαπανίδου και ο διατροφολόγος της: Ανέπτυξαν τα οφέλη για το ρεβυθόριζο, που από εδώ και πέρα θα τρώμε αντί για κρέας... Βέβαια δεν κοίταξα στο σούπερ μάρκετ να δω αν "τσίμπησε" και η τιμή του ρεβιθιού! Γιατί ως γνωστόν, μόλις υπάρξει ζήτηση σε κάτι, πέφτει και το ανάλογο καπέλο. Όπως καλή ώρα με τη βενζίνη, στην απεργία! Άσχετο αν μετά το Υπουργείο θυμήθηκε το πλαφόν... Και ενώ μέχρι χθες ουρά στο βενζινάδικό μου για 1,560, τσουπ σήμερα 1,630 λόγω πλαφόν! Βέβαια μαζί με το Βενζινά "τσίμπησε" και το Κράτος, από τον ΦΚΒ. Καταλάβατε; τον ρώτησα...

Όχι! μου απάντησε, ακόμη δεν κατάλαβα γιατί ήρθατε...

Μα για την πρωινή ζώνη καλέ... Να γίνω εγώ η αυγούλα της τουβούλα σας!Να ανατείλω κι εγώ όπως ο Αντώνης, δειλά δειλά στην αρχή. Μετά να ξεθαρρέψω και να τα πάρω όλα σβάρνα...

Ξέρεις Κλυταιμνήστρα μου-μου είπε- εμείς έχουμε άλλη φιλοσοφία στα κανάλια μας....

Θέλουμε φρέσκα προσωπάκια -και μπούτια είπα μέσα μου- που να μη μας στοιχίζουν ακριβά.

Εσύ είσαι ακριβή, για τα δικά μας δεδομένα! Καλά -του είπα- αν είναι το θέμα της αμοιβής θα κάνουμε κάποιες εκατέρωθεν υποχωρήσεις... Δεν κατάλαβες -μου είπε-ότι αφού και η Μενεγάκη πήγε μεσημέρι, τέρμα ο ανταγωνισμός το πρωί! Πως τέρμα και το ζεύγος από απέναντι;

Και ο Παπαδάκης, που τρέχει ασθμαίνοντας να προλάβει τα χρόνια του Κουϊκ στην Τ/V, μαζί με την Πατέρα τη μάγισσα, σε σκυταλοδρομία, σε άλλο ημισφαίριο θα προβάλλεται το πρόγραμμά τους;

Με κοίταξε: Άκουσε Κλυταιμνήστρα μου, επειδή σε αγαπάω... Εμείς τους τελειώσαμε τους δημοσιογράφους...Εμείς δεν ψάχνουμε για δημοσιογράφους ή μάλλον θέλουμε κάποιους, που να ...παίζουν τους δημοσιογράφους! Να στο πω χύμα, πληρωνόμαστε για να αφανίσουμε τους δημοσιογράφους! Έπειτα, εσύ είσαι και πάνω από...άντα!

Τι ήταν να ξεστομίσει αυτό το τελευταίο ο άθλιος, του όρμισα: Βρε παχύδερμο λαμόγιο... Βρε παλιόγερε του κερατά, που παντρεύτηκες την εγγονή σου και νομίζεις ότι ξανάνιωσες...

Βρε που πούλαγες τσόντες, σε πανέρια στην Ομόνοια και πλούτισες από το 090...

Βρε πλυντήριο των "μαύρων" όλης της πιάτσας, εμένα ρε θα με πεις ότι έγινα ...άρα! Την κατάρα μου νάχεις πατσόκοιλε!

Κλυταιμνήστρα μου,τι λόγια είναι αυτά; εγώ σε ήξερα ευγενική! Και πάλι λίγα σου λέω βρε... τι με πέρασες εμένα Υπουργό ή βουλευτή; Σου είπα εγώ θα σε πλακώσω, για να μου πεις εσύ άντε ρε μ@λάκ@ αλά Μανώλης και Βάσω; Άντε χάσου ρε...Σηκώθηκα κι έφυγα κουνώντας τα υπέροχα οπίσθια μου, για να του μείνουν αξέχαστα... Σκασμένη βέβαια! Μέσα στην κρίση, με τόση ανεργία τι θα κάνω σκέφτηκα! Τρεις είναι οι ρεαλιστικές λύσεις: Να μου πέσει ένα λαχείο- αδύνατον έως ύποπτο-, να παντρευτώ και να βολευτώ ή να... εκπορνευτώ!

Από την άλλη, μπορώ να ακολουθήσω τη συμβουλή της Βασιλειάδου και να πάω στην ... Αστραλία να βρω γαμπρό! Αλλά μετά σκέφτηκα ότι ένα τομάρι έχω να χάσω πια, γιατί καλέ να πάω τόσο μακρυά, δίπλα μας είναι η Τουρκία...Άλλωστε ο Ταγίπ παλαιότερα -πριν εξευρωπαϊστεί- μου είχε κάνει πρόταση... Μην κοιτάτε που κυκλοφορεί ως μουσουλμάνος μονογαμικός με αυτή την "καπουλάτη" μαντιλοφορούσα, που θέλει και μαντίλα Hermes τρομάρα της! Εμένα μου εμπιστεύτηκε ότι το χαρέμι του το διατηρεί στην Ανατόλια, ο μπαγασάκος... Εκεί λοιπόν έχει οντά με οδαλίσκες... Πηγαινοέρχεται μάλιστα με ελικόπτερο, μέρα πάρα μέρα...Τόσο μπορεί ο άνθρωπος...Γιατί να μη το κοιτάξω, πιο συμφεροντολογικά το θέμα;

Άλλωστε το παγκόσμιο σύστημα τον πάει! Τον θέλει ηγέτη στη Μέση και ευρύτερη Ανατολή. Τώρα ακόμη τον χτίζουν... σε λίγο θα τον στιλβώσουν! Αύριο -ποιος ξέρει- μπορεί να γίνει και βασιλιάς του ΟΛΟΥ του πετρελαίου...Τέτοιον ματσό άντρα θέλω! Τότε να δείτε τι νησάκια θα μου κάνει "μπαξίσια".Ο,τι του ζητάω, θα μου το δίνει ο χρυσός μου!

Αλλά και εγώ θα του βάλλω όρους... Το κοράνι λέει ότι αν μία φορά αργήσει ο αφέντης στο...ραντεβού, να μου κάνει ένα δώρο... Εγώ θα του ζητάω τρία!Δεν θα με πηγαίνει σε επιδείξεις μόδας στα Κατεχόμενα. Δε θα αλλαξοπιστήσω, όπως δεν αλλαξοπίστησε και η μάνα του Μωάμεθ.

Και το κυριότερο, θα τον βάλω να υπογράψει μνημόνιο φιλίας και ...παράδοσης με την Ελλάδα.! Επίσης δε θα ξαναδεί το Γιώργο να χορεύει! Δε θα ξανακάνει κουμπαριά με ΄Ελληνική Πολιτικό, επειδή ζηλεύω...

Κι εγώ από την άλλη, σπαθί στο λόγο μου : Θα του κάνω όλα τα χατίρια.. από μασάζ, μέχρι ναργιλέ... Θα του κάθομαι φρόνιμη στον οντά της Ανατόλια, όλες τις μέρες φορώντας το φερετζέ μου...Αλλά τα Σαββατοκύριακα, θα ξεσαλώνω στα κλαμπ της Ευρωπαϊκής Τουρκίας και θα γίνομαι...φέσι! Γιατί στην Τουρκία πίνουν... το δείχνει στην τηλεόραση. Κάθε πλάνο και ουίσκι

Βέβαια για τις ανάγκες του χαρεμιού, θα πρέπει μιλάω τουρκικά, όπως κάνει ο ίδιος στα ταξίδια του, παρότι απόφοιτος Αμερικανικού Πανεπιστημίου! Και πως τρέχει τη γλώσσα του καλού μου, όταν μιλάει ανθελληνικά... Για όλα αυτά, ο μέλλον αφέντης μου, θα μου στείλει και προκαταβολή... γιατί εκεί τις γυναίκες τις αγοράζουνε κοινώς τα ακουμπάνε,όχι εδώ που μας τα παίρνουνε όλα τσάμπα ! Σκέφτηκα ύπουλα: Θα κρύψω τα λεφτά...Δε θα πληρώσω Τούρκο, για να μάθω τη γλώσσα .. Θα τη μάθω μέσα από τα τουρκικά σήριαλ, στον ΑΝΤ1 και τους απέναντι...

Άρχισα λοιπόν εντατικά μαθήματα Τουρκο-σιριαλο-χαυνωσης! Τι είδα και τι δεν είδα στην Ελληνοτουρκική ΤΒ. Καλέ, τι άνδρες λεβέντες με μουστάκια και τριχωτά στέρνα... σαν χλοοτάπητες! Να χώνεσαι μέσα και να καταργείς τα πουλόβερ!

Αμ το άλλο...Μίλησε κάποιος στραβά: Πάρτον κάτω με μια μπουμπουνιά! Τι πιστολίδι, είναι αυτό που πέφτει. Όλοι έχουν τον Νόμο στα χέρια τους! Αμάν Αμάν... Τι μαύρο κι άραχλο χρήμα κυκλοφορεί "τζάνεμ"; Όλοι πλούσιοι με σπιταρόνες... Με κίτς ροκοκό- ανατολίτικο διάκοσμο...

Εκεί που βλέπεις αγγελάκια Βερσαλλιών, σε κονσόλα... τσούπ πετάγεται το λούλουδο και το ριχτάρι, ασορτί με το θαμπόγυαλο... Αμ οι τζιπάρες: Κι όλο τρώνε καλέ, από το πρωί μέχρι το βράδυ τρώνε, όλοι μαζί: Κόρες, γιοί, εγγόνια, γιαγιάδες , ψυχοπαίδια, ανίψια, υπηρέτες. Κάθε σπίτι και ένας μαχαλάς! Φτερνίζεται ο ένας, τρέχουν για σιρόπι οι υπόλοιποι... "αφερίμ"....

Εκεί λοιπόν είναι η τύχη μου... "Άντε" εκεί θα πάω στα βελούδα του ντολμά... Θα προλάβω -όπως πάντα- τα μελλούμενα. Τι να κάτσω να κάνω εδώ με τους βάρβαρους. Έτσι κι αλλιώς με σκλαβώνουν και με εξαναγκάζουν! Θα κάτσω να με πηδήξουν και τσάμπα; Τι θα με σώσει εδώ; Οι φρεγάτες μήπως; Οσονούπω θα μπατάρουν... Τα τανκς και τα Μιράζ; Σε λίγο δε θα κινούνται...

Γιοκ βενζίνη, γιοκ κίνηση! Εσείς θα με καταλάβετε αναγνώστες μου... Δεν αμαρτάνω για το παιδί μου, αλλά για τον βουλευτή μου...

Αλλά μόλις την κάνω και πιάσω την καλή στην Ανατολή , εδώ θα έλθω να τα ακουμπήσω και πάλι! Νόμιμα θα τα ξεπλύνω... Θα αφήσω ΚΑΙ να με φορολογήσουν... Δε θα τα βάλλω εγώ στο πορτ παγκάζ να με πιάσουν στα σύνορα προς Ελβετία...Θα γίνω ρόμπα στο τελωνείο ως διάσημη δημοσιογράφα και μετά να χρειαστεί να σβήσει το θέμα μου! Η Κλύμη έχει -εκτός από παραισθήσεις- και συνείδηση... Tamam; κοινώς εντάξει;

Η newstrap σημειώνει: Μην παρεξηγείτε τα φευγάτα που γράφει η Κλυταιμνήστρα... Οι γιατροί διέγνωσαν ότι πάσχει από μια επιδημία,την οποία όλος ο κόσμος ονομάζει "Ελληνική"!

Αλλά μην ανησυχείτε, ήδη ο Ανδρέας- πριν την κάνει αλλά Μήτσος- υπέγραψε σύμβαση με την πολυεθνική που βρήκε το εμβόλιο... Μένει βεβαίως να δοκιμαστεί σε ζωντανούς ΄Ελληνες, για να εξαχθούν συμπεράσματα θανάτων ή εξυγίανσης. Ο τελευταίος Έλληνας που θα γλιτώσει, θα τη βγάλει κοτσάνα για το υπόλοιπον του βίου του: Θα πληρώνουν για να τον διατηρούν ως δείγμα εξαφανισμένης φυλής!

Από newstrap