Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Ο κόσμος είναι αχάριστος

(κλικ για μεγέθυνση)
Από τον Χρίστο Λογαρίδη
Πολύς ντόρος γίνεται για τις διακοπές του προθυπουργού μας, του ανθρώπου που όλη μέρα έχει στο μυαλό του, πως θα σώσει τους εφοπλιστές και τους τραπεζίτες. Συγνώμη, τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους ήθελα να πω. Ο κόσμος είναι αχάριστος. Ο ΓΑΠ, ακόμα και στις διακοπές του, εργάζεται όλη μέρα για το καλό των μεγαλοκαρχαριών, σηγνώμη, των φτοχών ήθελα να πω. Με έχουν επιρεάσει και εμένα οι διακοπές.

Μην διαβάζετε τις ανοησίες που γράφουν οι αντπολιτευόμενες φυλλάδες, θα σας πω εγώ πως περνάει τις διακοπές του ο ΓΑΠ, που έτυχε να τον δω από κοντά και να ακούσω, πως διευθύνει...
την κυβέρνιση μέσα από το κανώ.

Ο μεγάλος αυτός οραματιστής που η χώρα έχει την τύχη να ηγείται, είναι αθλητικός τύπος. Δεν ξενυχτάει και έτσι από τα χαράματα, βουτάει με το κανώ στην φουρτουνιασμένη θάλασσα και παλεύει με τα κύματα. Για τον ΓΑΠ κάθε κύμα, συμβολίζει και ένα εμπόδιο της οικονομίας που πρέπει να ξεπεράσει. Τον ακούς από μακριά να φωνάζει σαν τον Οδυσέα με τις Σειρήνες, σε νίκησα παλιο σπρέντ, σε ξεπέρασα σκατο ομόλογο, πραγματικά συγκλονιστικές στιγμές, που δείχνουν την μάχη του ανδρός με τα σύγχρονα τέρατα.

Άλλωστε όλοι καταλαβαίνουμε, πως η Μέρκελ, είναι μεγαλύτερο τέρας από τον Κύκλωπα, οι οίκοι αξιολόγισης, πιο τρομεροί από τις Σειρήνες και πάει λέγοντας.

Να δείτε, που κάποτε, τα παιδιά μας στα σχολεία, θα διδάσκονται την Γαπιάδα με τα έπη του ΓΑΠ, όπως σήμερα διδάσκονται την Ιλιάδα με τα έπη του Αχιλέα.

Εκεί λοιπόν που ο μέγας αυτός ηγέτης παλεύει με τα κύματα, χτυπάει το αδιάβροχο σούπερ ντούπερ κινητό. Έλα τζώρτζ, ακούει την τρομακτική φωνή της Μέρκελ.

- Γκούντ μόρνινγκ, φροηλάιν Μέρκελ…

- Πάλι κανώ κάνεις Τζέφρυ?

- Πρέπει να είμαι σε φόρμα Άγγελα, ινχλίμπετιχ, πρέπει να σώσω την ευρώπη και τον πλανήτη από τα τέρατα που τρώνε το αίμα των λαών μας…

- Ρε τζέφρι τι πίνεις και δεν μας δίνεις? Μπαι δε γουέη, λίσεν του μι τρελό αγόρι..

- Σε λίσεν βέρι κέρφουλι μαι μπιλόβετ Μέρκελ…

- Λοπόν τζεφράκο, τα νούμερα δεν βγαίνουν, οι τραπεζίτες έχουν πρόβλημα οι άνθρωποι. Τώρα μίλαγα με μερικούς σε μια σύσκεψη και πόνεσε η ψυχή μου από τα πρόμπλεμς που έχουν…

- Τι μου λες μαι ντίαρ, σε λίσεν κέρφουλι…

- Ξέρεις ρε τζέφρι πως είναι η κατάσταση, ντίφικαλ σιτσουέησον, φτειάχνει ο ένας την 158η βίλα του και δεν μπορεί να πληρώσει τον σοβατζή, ο άλλος, έχει μια γκομενίτσα 20 χρονών, ο σκατόγερος και για να του κάθετε, θέλει κοσμήματα, φερράρι, ακριβά ξενοδοχεία, περνάει δράμα σου λέω ο άνθρωπος.

- Με συγκλονισες μαι ιχλίμπετιχ Μέκελ, τι τραβάνε, τέτοια πρόμπλεμς ε?

- Για αυτό σου λέω Τζέφρυ, πρέπει να πληρώσεις, να σώσουμε τους φρέντ μας.

- Δεν είχα ιντέα μαι ντιαρ για τα τόσο μπικ πρόμπλεμς, κλείσε να πάρω τον χοντρό, να βάλει φόρους να βοηθήσουμε τα φριέντς μας να μην χάσουν την γκομενίτσα…

- Γκουντ τζέφρυ, φέρε λεφτά και θα σου δώσουμε το βραβείο χρυσός κοπυλάτης για την συμβολή σου στην παγκόσμια ευημερία των τραπεζών.

- Ωωωωωω θενκς Άγγελα, η γυναίκα μου πολύ γουστάρει τα βραβεία…

- Ναι, νομίζει πως κάτι φοβερό είσαι…

- Ναι, ναι, είμαι φοβερός…

- Λοιπόν, σε αφήνω τώρα, πάρε με αργότερα να μου πείς τι λεφτά βρήκες.

Ο Τζέφρυ κλείνει το σούπερ αδιάβροχο κινητό, δώρο του Ομπάμα, για να μπορούν να του μιλάνε όταν κάνει κανώ, δηλαδή όλη μέρα και καλεί Βενιζέλο.

- Έλα χοντρέ, μ ακούεις?

- Σου απαγορεύω να με λες χοντρό?

- Δεν είσαι χοντρός?

- Είμαι, αλλά…

- Τότε τι προμπλέμα έχεις, χοντρό σε είπα, όχι καμπούρης για…

- Τότε κι εγώ να σε λέω ηλίθιο…

- Οου για, ίντιοτ, για, ιντιότης, καπιταλίσμ, για, για…

- Σιγά μην συνενοηθούμε, λέγε, τι θές?

- Με πήρε αφεντικό τελεφούνγκεν, ράγισε μάι χάρντ από πρόμπλεμς φίλων φτοχών μπάνκερς χοντρέ μου, θέλω μέχρι τουμόροου, να βρείς μερικά δις να βοηθήσουμε αυτά τα γκούντ φέλας…

- Κατάλαβα, πάλι εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα για να μου κάνει πλάκα ο τράγκας στα δελτία. Πάλι κανώ κάνεις?

- Οου για, κανώ, για…

- Σε λίγο θα φτάσεις Βριξέλες με το κανώ…

Οου βέρι γκούν ιδέα χοντρέ, γλυτώνουμε και καύσιμος αεροπλάνου, μην λένε εμάς σπάταλους…μπράβο βαντζέλ, έξιλεντ…

Ο Βενιζέλος κλείνει τηλέφωνο και καλεί τον υφιστάμενο του.

- Έλα ρε παπάρα, μίλαγα τώρα με τον πρόεδρο, όχι τον Μαρινάκη ρε, τον άλλον, ναι ρε, αυτόν. Ναι ξέρω ότι οι γαύροι μόνο έναν πρόεδρο έχουν, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Λοιπόν, κάθε φορά που τον ακούω, με πιάνει μια λυγούρα. Φέρε μου δυο τρια ψητά κοτόπουλα, τρις καρμπονάρες, μια μπολονέζ και μια ναπολτέν, ναι ρε, ναπολτέν, να μην φάω βαριά, βάλε και μια χωριάτικη, μια σήζαρ, μερικά μπφτέκια γεμστά, πάρε και δυο τρις πίτσες σπέσιαλ, μισό κιλο κοντοσούβλι, κοκορέτσι, μερικές σπανομπριζόλες και μερικά προφιτερόλ για να ισιώσει το πεχά μου. Όχι ρε, φτάνουν αυτά, να τσιμπίσω θέλω, δεν πεινάω, θα φάμε αργότερα. Α, μην το ξεχάσω, σκέψου και μερικές έκτακτες εισφορές μέχρι να τσιμπίσω, έντάξει αγόρι μου?

Μιλάμε σκίζει η κυβέρνιση.
Από το kourdistoportocali φωτοσύνθεση Γρέκι