Έχουν στήσει ένα ρινγκ μέσα στο σπίτι μας, μάχονται καθημερινά προσπαθώντας να ανεβάσουν τα νούμερα. Στήνουν καυγάδες, ευτυχώς μεταξύ τους, βγάζουν τα εσώψυχα τους και όχι μόνο στη φόρα και όλα αυτά για λίγες μονάδες τηλεθέασης.
Πολλές φορές δεν φταίνε αυτοί, τους έχουν πει ότι έτσι θα πετύχουν το στόχο τους , πρέπει με κάθε κόστος να ανεβάσουν την τηλεθέαση, να είναι καθημερινά στην επικαιρότητα. Οι σταθμοί που δουλεύουν κάνουν ότι μπορούν για αυτό, σκοπός τους να αποσπάσουν μεγαλύτερο κομμάτι από τη διαφημιστική πίτα γιατί έτσι τους έχουν επιβάλει αυτοί που μοιράζουν το χρήμα, δεν κάνεις νούμερα δε θα διαφημιστούμε σε σένα.
Το βλέπουμε καθημερινά σε όλη τη show biz, αν υπάρχει τέτοια στη χώρα μας ότι όλοι πλέον στοχεύουν τα νεανικά κοινά ώστε να αγοράσουν τα προϊόντα τους. Μόνο που ξεχνούν όλοι τους το βασικό, δηλαδή ότι δεν απευθύνονται στον «κλασικό τον μ@λ@κ@ τον Έλληνα» αλλά στην γενιά των 700€.
Μπορεί να αμείβονται με λίγα χρήματα αλλά είναι οι πλέον ενημερωμένοι πολίτες στην Ελλάδα, ψάχνουν και ξέρουν τα πάντα γύρω από το προϊόν που πρόκειται να αποκτήσουν και ποτέ δεν αγοράζουν το «γουρούνι στο σακί» που προσπαθούν να τους πασάρουν.
Οι πρωτοπόρες και έξυπνες εταιρίες έχουν βρει άλλους τρόπους να ους προσεγγίσουν διαφημίζοντας τα προϊόντα τους όπως για παράδειγμα με στοχευόμενες διαφημίσεις μέσω internet, μην απορείτε αν στις περισσότερες σελίδες που ανοίγετε δείτε και αυτό που σας ενδιαφέρει.
Πως στο καλό το ξέρουν, ας είναι καλά η Google που αποθηκεύει την κάθε περιήγηση σας στον παγκόσμιο ιστό και έτσι μπορεί να καταλάβει τι ψάχνετε και να σας το σερβίρει, πολλές φορές με λιγότερο κόστος.
Φαίνεται στην τηλεόραση δεν τα έχουν καταλάβει ακόμη αυτά, η το πιθανότερο κάνουν πως δεν τα καταλαβαίνουν και συνεχίζουν να μάχονται για τα νούμερα χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι γίνονται περισσότερο «νούμερα» οι ίδιοι.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου