Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Επιστολή Πολάκη σε Χασαπόπουλο-Αναγνωστάκη: Στοιχειώνουν άραγε τον ύπνο σας οι αδικίες που συντελείτε στο όνομα της τηλεθέασης;

Επιστολή Παύλου Πολάκη προς τους δημοσιογράφους της εκπομπής MEGA Σαββατοκύριακο, Χασαπόπουλο – Αναγνωστάκη 
Ο Παύλος Πολάκης, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ ν. Χανίων, απάντησε σήμερα στους δημοσιογράφους της εκπομπής MEGA Σαββατοκύριακο, για τις υβριστικούς χαρακτηρισμούς που απευθύνανε προς αυτόν κατά τη διάρκεια της συζήτησης που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή το πρωί μαζί με τον Άδωνι Γεωργιάδη. Ο Παύλος Πολάκης περιγράφει την αντιμετώπιση που έτυχε από τους δημοσιογράφους, μιλά για τους διεφθαρμένους πολιτικούς και δημοσιογράφους, και θέτει το ερώτημα:

“Στοιχειώνουν άραγε τον ύπνο σας οι αδικίες που συντελείτε στο όνομα του κέρδους και...
της τηλεθέασης;”

Για να απαντήσει:

“Πιθανά όχι γιατί οι τύψεις απαιτούν συνείδηση.”

Θυμηθείτε τι είχε συμβεί στην εκπομπή από το παρακάτω βίντεο
Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή:

Κύριοι,

Την Κυριακή 22/2 προσκλήθηκα να συμμετάσχω στην εκπομπή σας και αποδέχθηκα την πρόσκληση σας παρά το γεγονός πως η άποψη που έχω για την δημοσιογραφική σας στάση συντάσσεται με την πλειονότητα των πολιτών οι οποίοι θεωρούν πως είστε υπέρμαχοι της στρατευμένης δημοσιογραφίας που σκοπό έχει την χειραγώγηση συνειδήσεων.

Αποδέχθηκα την πρόσκληση γιατί ήθελα να ακουστεί η άλλη άποψη, αυτή που δεν ακολουθεί δημοσιοσχετίστικες δεοντολογίες και συγκαλυμμένα μισόλογα.

Δεν αρνήθηκα την πρόσκληση ακόμα και όταν ενημερώθηκα πως ο έτερος των συνομιλητών μου θα ήταν ο κύριος Γεωργιάδης, ο κύριος εκπρόσωπος της πλέον αμαρτωλής ακροδεξιάς που με την ιδιότητα μου ως γιατρού και πρώην Δημάρχου έχω απόλυτη και τεκμηριωμένη άποψη πως υπήρξε όνειδος για τον χώρο της Υγείας , από τους πλέον υπευθύνους για την εξαθλίωση των Νοσοκομείων, γνωστός σε όλους για την κυνικότητα , το θράσος και την εμπάθεια του.

Γνωρίζεται πως συμμετείχα στην εκπομπή με εξ αποστάσεως σύνδεση που δεν μου επέτρεπε να έχω καλή πρόσβαση στον ήχο με αποτέλεσμα να έχω επιστροφή της φωνής μου και να μην ακούω καλά.

Εισέπραττα βέβαια στο ακέραιο τον εκνευρισμό σας κυρίως μετά τις δηλώσεις μου σχετικά με την παράνομη λειτουργία του καναλιού σας, όπου με κάθε τρόπο προσπαθούσατε να μου αφαιρέσετε τον λόγο, να διακόπτεται με αιφνίδιες διαφημίσεις και τέλος στην κορύφωση της αμηχανία και της δύσκολης θέσης που περιήλθατε να διακόψετε εντελώς την σύνδεση με τα Χανιά αφήνοντας όλο το χρόνο χωρίς αντίλογο στον εκλεκτό σας μαϊντανό του οποίου η άποψη φιλοξενείται καθημερινά σε όλα τα κανάλια αυξάνοντας του έτσι κατά μια ακόμα μέρα την εικοσάχρονη θητεία του στην τηλεόραση όπως περήφανα ισχυρίστηκε ο γελωτοποιός τηλεαστέρας σας.


Παρακολουθώντας εκ των υστέρων όμως το βίντεο είδα δύο σημεία που διέφυγαν της αντίληψης μου κατά την διάρκεια της εκπομπής και αισθάνθηκα πως με κάθε τρόπο πρέπει να αποκαταστήσω.

Το ένα σημείο ήταν η στιγμή που ο κ. Αναγνωστάκης απευθυνόμενος σε μένα λέει πως δεν βρισκόμαστε στην λαχαναγορά.

Αρχικά και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων έχω να πω ότι τιμώ όλου όσους εργάζονται στην λαχαναγορά των οποίων η αυθεντικότητα και η τίμια δουλεία τους πολύ απέχει από τα έργα και τις ημέρες του κ. Αναγνωστάκη, αλλά επειδή εν προκειμένω η φράση χρησιμοποιήθηκε για να καταδείξει την τάχα ανάρμοστη συμπεριφορά μου, αφού όλα όσα έλεγα δεν ήταν της έγκρισης του δημοσιογράφου και των ανθρώπων για τους οποίους βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία, έχω να του απαντήσω πως ο καθαρός λόγος, η παρρησία και η εντιμότητα με την οποία έχω επιλέξει να πολιτεύομαι απέχει παρασάγγας από τα δικά του σχολεία που τον εκπαίδευσαν, άριστα ομολογουμένως, στην χάλκευση, στην παραπληροφόρηση και στην δημοσιογραφική ανηθικότητα που υπηρετεί.

Το δεύτερο σημείο που επίσης διέφυγε της αντίληψης μου ήταν όταν είπε: αυτό είναι το ήθος αριστερού βουλευτή.

Το ήθος κύριε Αναγνωστάκη των αριστερών βουλευτών δεν μπορείτε όχι να το εγκαλείτε, αλλά ούτε καν να το ορίσετε καθώς δεν αναφέρεται σε όσα εσείς έχετε επιλέξει να υπηρετήσετε.

Το ήθος των αριστερών βουλευτών βρίσκεται στους αγώνες τους διαχρονικά , στην αέναη προσπάθεια τους για να σταθεί η χώρα στα πόδια της, στην αφοσίωση τους να ανασυρθεί από το χείλος το γκρεμού που οδηγήθηκε με τις υπηρεσίες διεφθαρμένων πολιτικών και διεφθαρμένων δημοσιογράφων που όσο κι αν ψάξετε δεν θα τους βρείτε στον χώρο της αριστεράς.

Όταν απευθύνεστε σε μένα κύριε Αναγνωστάκη θα πρέπει αν μη τι άλλο να ήσαστε περισσότερο διαβασμένος για την προσωπική και κοινωνική μου διαδρομή για την οποία εγώ αξιολογήθηκα από τους συμπολίτες μου, ενώ εσείς αμφιβάλλω αν μπορείτε να κυκλοφορείται στο δρόμο χωρίς να εισπράττεται την απαξίωση σας από τους ανθρώπους.

Η καθαρή συνείδηση κύριοι είναι το πιο μαλακό μαξιλάρι κι εγώ κοιμάμαι πολύ εύκολα τα βράδια, εσείς άραγε κοιμάστε;

Στοιχειώνουν άραγε τον ύπνο σας οι αδικίες που συντελείτε στο όνομα του κέρδους και της τηλεθέασης;

Πιθανά όχι γιατί οι τύψεις απαιτούν συνείδηση.

Παυλος πολακης βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χανιων

Από agonaskritis μέσω alfavita