Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Παγκαλος -> Εγώ δεν είμαι π@πάρας, ούτε πολιτικό γαϊδούρι... Δεν είναι ακόμη στην φυλακή, ο Θέμος Αναστασιάδης?... "Πολιτικό τέρας", ο Σταύρος Θεοδωράκης... Ο Βενιζέλος κοιτάει μόνο το αρχηγιλίκι του...

Καλά, αυτό παίζεται. Αλλά, ας δούμε πως απέσεισε από το προσωπο του, αυτούς τους δυο πολύ σπουδαίους χαρακτηρισμούς.

Αφορμή έδωσε το γεγονός οτι δεν παρέστη στην Συνδιάσκεψη που έγινε για την Ελιά. Δεν με κάλεσαν, είπε. Με απέκλεισαν.
Και  γιατί δεν πηγαίνατε μονος σας, το ξέρατε, είστε πολιτικό ον, του 'πε ο Αναγνωστάκης.

Κι αυτός απάντησε "ναι, πολιτικό ον είμαι. Πολιτικό γαϊδούρι, ...
δεν είμαι. Να πάω μόνος μου, απρόσκλητος? Δεν είμαι π@πάρας...".
Στο επόμενο, τι είπε για το Θέμο Αναστασιάδη...

Από nonews-NEWS

Δεν είναι ακόμη στην φυλακή, ο Θέμος Αναστασιάδης?...
ΠΠρώτον, χαρακτήρισε τον Αναστασιάδη ως διαπλεκόμενο. Εκδότη που στηρίζει το "Ποτάμι". Άφησε να εννοηθεί, οτι πίσω από τον Αναστασιάδη, υπάρχει άλλος χρηματοδότης και   αναρωτήθηκε αν είναι στην φυλακή. "Δεν ξέρω πισω από αυτόν ποιος είναι ο πραγματικός χρηματοδότης, αλλά ο Αναστασιάδης δεν είναι στην φυλακή". Ο Ιορδάνης, απορημένος του απάντησε, "οχι δεν είναι στην φυλακη". Κι ο Πάγκαλος: Δεν είναι ακόμα... Είναι υπόδικος... 

Από nonews-NEWS  

"Πολιτικό τέρας", ο Σταύρος Θεοδωράκης...  
Είναι λαϊκιστής, αλλά και αφελής, άρα επικίνδυνος...
Για το "Ποτάμι" του Θεοδωράκη, ο Παγκαλος είπε πως είναι προϊόν διαπλοκής πίσω από το οποίο βρίσκεται το "Πρώτο Θέμα".

Χαρακτήρισε τον Θεοδωράκη "πολιτικό τέρας".
"Δεν είναι το παιδί του λαού, όπως εμφανίζεται, αλλά ενας που έχει πίσω του μια καραμπινάτη διαπλοκή".

Είπε επίσης, πως, ο λόγος του είναι λαϊκίστικος και αφελής, που σημαίνει οτι είναι επικίνδυνος.
Δεν παρέλειψε βέβαια, να κάνει πλάκα και  να τον ειρωνευτεί: Σαν δημοσιογράφος και άνθρωπος είναι καλός. Μου 'χει κάνει και μένα συνεντεύξεις . Αλλά, έχει και ένα καλό και ακριβό εστιατόριο, το "Αλάτσι". Εμένα θα 'πρεπε να καλέσει, να του το διαφημίσω.
Παράληψη του, μεγάλη...
Ανεξάντλητος. Υπάρχει κι άλλη συνέχεια...
Από nonews-NEWS

Ο Βενιζέλος κοιτάει μόνο το αρχηγιλίκι του...  
Δεν μίλησα για Σημιτιστάν, αλλά για Σημιταριό...
Τι είπε πάλι το στοματάκι του! Τον άλλο χοντρό, τον Μπένυ, τον έκανε με τα κρεμμυδάκια. Ως καταστροφέα του κόμματος τον παρουσίασε.
"Είναι μια παρέα γύρω από εναν αρχηγό, που κοιτάει μόνο το αρχηγιλίκι του. Και οχι το κόμμα. Διπλα του είναι λίγοι άνθρωποι κι αυτός κάνει οτι νομίζει".

Περί Σημίτη, για τον οποίο έχει εκφράσει κατά καιρους την απέχθεια του, έκανε μια απαραίτητη, κατά την γνώμη του, διευκρίνηση:   Εγώ δεν μίλησα για Σημιτιστάν, γιατί αυτό θα σήμαινε μια οντότητα, ενα εθνος, οπως το Πακιστάν ή το Αφγανιστάν. Εγώ μίλησα για Σημιταριό. Κι αν δεν καταλαβαίνετε- είπε στους Χασαποαναγνωστάκηδες- να σας εξηγήσω.
Που να τολμήσουν να πουν αυτοί, πως, δεν καταλαβαν.
Εχουμε και συνέχεια. Σε λίγο...

Από nonews-NEWS