ε 148 ψήφους υπέρ και 118 κατά, σε σύνολο 266 ψηφισάντων βουλευτών, κυρώθηκαν τα τέσσερα άρθρα για τα οδικά έργα, με ονομαστική ψηφοφορία.
Κυρώθηκαν οι τέσσερις συμβάσεις για την επανέναρξη της κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων από την Ολομέλεια της Βουλής με την στήριξη των βουλευτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και των ανεξάρτητων Ανδρέα Λοβέρδου και...
Χρήσου Αηδόνη (148 ψήφοι «υπέρ» και 118 «κατά», σε σύνολο 266 ψηφισάντων βουλευτών).
Χρήσου Αηδόνη (148 ψήφοι «υπέρ» και 118 «κατά», σε σύνολο 266 ψηφισάντων βουλευτών).
Είχε προηγηθεί η υπερψήφιση του νομοσχεδίου επί της αρχής από τα κόμματα της συμπολίτευσης, με τη ψήφιση τεσσάρων άρθρων να εκκρεμεί για σήμερα, μετά το αίτημα για ονομαστική ψηφοφορία που έθεσαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και ανεξάρτητοι βουλευτές.
Από την διαδικασία απουσίαζαν οχτώ βουλευτές της συμπολίτευσης μεταξύ των οποίων οι Γ. Παπανδρέου και Α. Σπηλιωτόπουλος. Σημειώνεται ότι ο τελευταίος έλειπε και από την ψηφοφορία για τον προϋπολογισμό. Από την αντιπολίτευση απουσίαζαν συνολικά 26 βουλευτές μεταξύ των οποίων οι Α. Τσίπρας, Φ. Κουβέλης και Α. Παπαρήγα.
Με τις νέες συμβάσεις περικόπτεται κατά πολύ το αρχικό σχέδιο κατασκευής νέων αξόνων, ενώ αυξάνεται τόσο η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου, το οποίο όμως χάνει τα δικαιώματα του επί των διοδίων, που πλέον θα καταλήγουν στους ιδιώτες κατασκευαστές και στις τράπεζες.
Επιπλέον, αυξάνονται έως και 60% οι τιμές των διοδίων χωρίς αυτή να ειναι και η τελευταία αύξηση που προβλέπεται απο τις συμβάσεις. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις θα γίνουν στο τμήμα απο Αθήνα έως Σκάρφεια, έναν δρόμο έτοιμο, με τα έσοδα να πηγαίνουν για την κατασκευή του άξονα Αντίρριο-Ιωάννινα.
Ο υπουργός Υποδομών, Μ. Χρυσοχοίδης, δεσμεύτηκε οτι θα υπάρξουν εκπτωτικά πακέτα για τους συχνούς χρήστες που θα μειώνουν έως και 50% το κόστος.
Από ThePressProject
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου