Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Ανοιχτή επιστολή του Πιτσιρίκου στην Γιάννα Αγγελοπούλου για την αγωγή κατά του Unfollow

Αγαπητή Γιάννα, έμαθα πως έκανες αγωγή στο περιοδικό Unfollow και ζητάς 800 χιλιάδες ευρώ για τον ψυχικό πόνο και την στενοχώρια που σου προκάλεσαν. Γιάννα μου, δεν ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω. Είμαι μαζί σου και είμαι διατεθειμένος να έρθω στο δικαστήριο να καταθέσω υπέρ σου.

Γιάννα μου, βλέπω ότι η αγωγή απευθύνεται στον Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο, τον Αυγουστίνο Ζενάκο και την Μαρινίκη Αλεβιζοπούλου.

Γιάννα, μόνο εγώ -που δούλεψα μαζί τους- μπορώ να σου πω τι ποταπά υποκείμενα είναι αυτοί οι άνθρωποι αλλά...
και να σε προειδοποιήσω για το τι θα αντιμετωπίσεις στο δικαστήριο.

Αυτός ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος είναι ένας τύπος που δεν μασάει τον κώλο του. Την έχει δει και καλά ότι θα αλλάξει την ελληνική δημοσιογραφία και δεν με άκουγε που του έλεγα πως οι Έλληνες δημοσιογράφοι είναι ξεπουλημένοι. Να τον προσέχεις τον Λευτέρη στο δικαστήριο, γιατί, αν σου την πει, θα σου στραβώσει το στόμα. Θα βγεις από το δικαστήριο παραπατώντας.

Ο Αυγουστίνος Ζενάκος είναι της ανάλυσης. Θα σου τραβήξει ο Αυγουστίνος μια ανάλυση μέσα στο δικαστήριο και θα βλαστημήσεις την ώρα και την στιγμή που έκανες την αγωγή. Θα σε γονατίσει. Θα πέσεις στα πόδια του Αυγουστίνου και θα τον παρακαλάς να σταματήσει. Τη μισή περιουσία του Θόδωρου θα του τάξεις, μπας και τον πείσεις να σταματήσει να σε σφυροκοπάει, αλλά αυτός δεν θα σταματάει γιατί είναι κομμουνιστής.

Αλλά, Γιάννα μου, η χειρότερη από όλους είναι η Μαρινίκη Αλεβιζοπούλου. Αυτή η Μαρινίκη όχι μόνο δεν καταλαβαίνει τίποτα αλλά είναι και όμορφη. Πολύ όμορφη. Θεογκόμενα. Την είδε μια φίλη μου στην διαδήλωση των αναρχικών και ζήλεψε. Σκέψου λοιπόν, Γιάννα μου, να είσαι εσύ δίπλα στην Μαρινίκη. Δεν σε συμφέρει. Το καταλαβαίνεις.

Βρε Γιάννα μου, εσύ που είσαι και Συριζαία πράμα, δεν αποσύρεις την αγωγή;

Γιάννα, θα πας στο δικαστήριο εσύ η Συριζαία, η αγωνίστρια της Αριστεράς, και θα βρεις μπροστά σου όλο τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΑΝΤΑΡΣΥΑ μαζί. Το σκέφτηκες αυτό;

Έλα, βρε Γιάννα μου, να πάμε μια κρουαζιέρα με το γιοτ σου να μιλήσουμε για το σοσιαλισμό και την ανατροπή.

Θα φέρω και τον Λευτέρη, τον Αυγουστίνο και την Μαρινίκη. Είμαι βέβαιος, πως, αν σε γνωρίσουν, θα σε λατρέψουν.

Μόνο εγώ ξέρω, Γιάννα μου, τι ψυχούλα κρύβεις εσύ πίσω από αυτή τη μάσκα του πόνου.

Σου στέλνω την αγάπη μου και ανοίγω μια σαμπάνια -γαλλική, βέβαια- στην υγειά σου.

Venceremos!

(Με την ευκαιρία, θυμήθηκα και Το μυστικό ημερολόγιο της Γιάννας Αγγελοπούλου.)