Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Χρήστος Χωμενίδης: Αθλιος "διανοούμενος της παρακμής"

«Τι καλό, άραγε, βρίσκουν οι δικοί μας διανοούμενοι στους πολιτικούς που λυμαίνονται τη  χώρα; Υπάλληλοι διεθνών τοκογλύφων, γλείφτες των ξένων, τσιράκια των εργολάβων, γιοι και κόρες κομματαρχών, αγράμματοι, εθνικιστές και τραμπούκοι ακροδεξιοί, συνθέτουν την κάστα εξουσίας. Είναι οι ίδιοι που κυβέρνησαν τη χώρα τα τελευταία 40 χρόνια χωρίς κανένας να τους εμποδίσει. Είναι οι καταστροφείς της Ελλάδας.

Και η βρώμα από τη σήψη τους είναι ανυπόφορη. Ανυπόφορη σκ@τίλα. Φαίνεται, όμως, ότι...
ο Τάκης Θεοδωρόπουλος, η Σώτη Τριαντάφυλλου, ο Γιάννης Σμαραγδής, ο Χρήστος Χωμενίδης και οι όμοιοι τους, δεν έχουν πια ούτε όσφρηση».

Τα παραπάνω έγραφε σε ένα καταπληκτικό του άρθρο ο Στέλιος Ελληνιάδης στον «Δρόμο της Αριστεράς».
Εκανα αυτή την εισαγωγή γιατί αναγνώστης του μπλοκ μας έστειλε μαιηλ ζητώντας να σχολιάσουμε τα γραφόμενα σε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης του Χρήστου  Χωμενίδη: «Ο Περικλής πάντως δεν δάκρυζε. Ούτε ο Ελευθέριος Βενιζέλος δάκρυζε. Ούτε ο Ηλίας Ηλίου δάκρυζε. Ούτε καν ο Άρης Βελουχιώτης.
Η Μάρθα Βούρτση δάκρυζε. Κι ο Νίκος Ξανθόπουλος. Κι ο Κώστας Πρέκας.
Και επειδή διαβάζω πλήθος σχολίων, να διευκρινίσω τα εξής: Έχω κλάψει πάρα πολύ στη ζωή μου για λόγους που δεν αφορούν παρά εμένα και τους κοντινούς μου ανθρώπους. Στην πολιτική και στη δημόσια σφαίρα γενικά το να εκβιάζεις το συναίσθημα του ακροατηρίου σου το θεωρώ τουλάχιστον αντιαισθητικό».

Δεν θα χάσω τον χρόνο μου ασχολούμενος με τις παπαριές αυτού του γελοίου τύπου. Αλλωστε έχουμε αναφερθεί στο παρελθόνγια την πολιτική διαδρομή του. Θα σας πρότεινα όμως να διαβάσετε μια ανάρτηση μου και να δείτε ένα βίντεο που έχω φτιάξει τον Μάη του 2013.