Οι πιο αδύνατες οικονομικά τάξεις που ζουν σε περιοχές όπου υπάρχουν μόνο γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ, θα πληρώσουν τη μείωση του κόστους εκείνων που χρησιμοποιούν ηλεκτρικό και μετρό. Καλούνται να πληρώσουν 50% περισσότερα χρήματα για τις ίδιες μετακινήσεις τους. Η προπαγάνδα όμως της κυβέρνησης προσπαθεί να πείσει τον κόσμο ότι μειώνεται το κόστος μεταφοράς με τα ΜΜΜ. Μειώνεται μεν, όχι όμως για όλο το λαό δε.
Συγκεκριμένα, ενώ το κόστος της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Συγκεκριμένα, ενώ το κόστος της μηνιαίας κάρτας για όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
(δηλαδή και για ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και μετρό) μειώνεται από τα 45 ευρώ στα 30 ευρώ και το εισιτήριο μειώνεται από 1,4 ευρώ στα 1,2 ευρώ, την ίδια στιγμή, αυξάνεται κατά 50% !!! το κόστος μεταφοράς με λεωφορεία και τρόλεϊ, ενώ και το εισιτήριο δεν μειώνεται, αλλά παραμένει στα 1,2 ευρώ που ήταν και πριν.
Από τα πιο πάνω γίνεται φανερό, ότι η κυβέρνηση (με μια μέθοδο παραπλήσια; της δημιουργικής λογιστικής) προβαίνει σε μια ανακατανομή του κόστους μεταφοράς, με αποτέλεσμα οι πιο αδύναμες οικονομικά τάξεις που διαμένουν σε φτωχές περιοχές, όπου υπάρχουν μόνο λεωφορεία ή και τρόλεϊ, να σηκώσουν το κόστος όσων διαμένουν σε περιοχές όπου περνά ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος ή το μετρό.
Από hassapis-peter
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου