Άρηδες, Μπάμπηδες, Πρετεντέρηδες και σία φτιάχνουν στα μέτρα τους τα debates που θα βγουν στον αέρα, καλώντας ή αποκλείοντας καλεσμένους ανάλογα με την τσέπη και τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους.
Η αποκάλυψη των Financial Times λίγες μέρεε πριν από την εκλογική μάχη
για το πώς επιβλήθηκε ο Παπαδήμος και τι εντολές έλαβαν Παπανδρέου,
Σαμαράς και Βενιζέλος για την κυβερνητική εξουσία και η αντιμετώπιση της
είδησης από το κυρίαρχο κανάλι της διαπλεκόμενης εξουσίας το Mega, επιβεβαίωσε, για μια ακόμα φορά, πως τα εγχώρια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έχουν πλήρως ευτελιστεί.
Όλο το προηγούμενο διάστημα τα «Μέσα» -έντυπα, ηλεκτρονικά και ιντερνετικά- που χρηματοδοτούνται από παλιά και...
Όλο το προηγούμενο διάστημα τα «Μέσα» -έντυπα, ηλεκτρονικά και ιντερνετικά- που χρηματοδοτούνται από παλιά και...
νέα διαπλεκόμενα
τζάκια, δρούσαν ως βραχίονας στην επιχείρηση χειραγώγησης και καταστολής
της κοινωνίας.
Πριν από τις εκλογές της 18ης και 25ης Μάη, έχουν σχεδόν εξαγριωθεί... Τα φαινόμενα είναι εξοργιστικά και προσβλητικά για τους πολίτες.
Σε πολιτικό επίπεδο ψηφίστηκαν και επιβλήθηκαν νέοι όροι στην τηλεοπτική
προβολή των υποψηφίων κομμάτων με στόχο να νομιμοποιηθεί η πριμοδότηση
τηλεοπτικής και μαζικής προβολής μόνο στα μνημονιακά κυβερνητικά κόμματα και ξέφτια.
Η πολιτική προβολή υποψηφίων υποτάχθηκε και θεσμικά στους τηλεοπτικούς όρους διασημότητας και αναγνωρισιμότητας και στα κριτήρια επιλογής των διευθυντικών ομάδων στα ΜΜΕ.
Η τυπική προεκλογική περίοδος περιορίστηκε σε τρεις εβδομάδες. Σε αυτό
το διάστημα, κανάλια, sites και εφημερίδες κεντρικές και περιφερειακές
επιδόθηκαν σε ένα άνευ προηγούμενο αλισβερίσι με τους υποψήφιους και τα κόμματά τους.
Ξαφνικά βρέθηκαν λεφτά για διαφήμιση των εκλογών, λεφτά για τους
υποψήφιους οι οποίοι εμφανίζονται τυπικά να δίνουν, για παράδειγμα, 50
ευρώ για την έντυπη προβολή τους αλλά, στην πραγματικότητα, μέσω off shore ή διαφημιστικών εταιριών πληρώνουν χιλιάδες ευρώ σε «δημοσιογράφους» και «Μέσα».
Πέρα από τους επικεφαλής όλων των πολιτικών κομμάτων, οι άλλοι υποψήφιοι των μνημονιακών κομμάτων εννοείται, βγαίνουν κατόπιν συγκεκριμένων συμφωνιών με τις διευθυντικές ομάδες και με τα τμήματα μάρκετινγκ να έχουν τον πρώτο ρόλο στην... ουρά των εμφανίσεων, έξω από το στούντιο.
Διευθυντές και προσωπάρχες Άρηδες,
Μπάμπηδες, Πρετεντέρηδες και σία φτιάχνουν στα μέτρα τους τα debates που
θα βγουν στον αέρα, καλώντας ή αποκλείοντας καλεσμένους ανάλογα με την
τσέπη και τα συμφέροντα των ιδιοκτητών τους.
Μαζί με τις αλλαγές στους όρους της πολιτικής προβολής απελευθερώθηκε
και το καθεστώς δημοσίευσης των δημοσκοπήσεων ώς και την προτελευταία
ημέρα των εκλογών, με σκοπό να δοθεί στο μοναδικό αυτό όπλο
χειραγώγησα της λεγόμενης «κοινής γνώμης» ο κυρίαρχος ρόλος για να
επιβληθούν με το ζόρι τα πρόσωπα της μνημονιακήε πολιτικής οι πολιτικές
επιλογές του ευρωπαϊκού κεφαλαίου.
Μόλις όμως οι δημοσκοπήσεις έδειξαν να αποτυγχάνουν στο «δείγμα» και τη συλλογή των στοιχείων, αποσύρθηκαν, έγιναν «κρυφές» και άρχισε η διαχείριση των διαρροών και διοχετεύσεων από τα οργανωμένα κέντρα επικοινωνίαε. Tις «μονταζιέρες»
του πολιτικού σκηνικού οι οποίες διαχειρίζονται ξετσίπωτα τις
πληροφορίες και τα γεγονότα, κόβουν, ράβουν, μοντάρουν κατασκευάζονται
«ειδήσεις» όπωε τους βολεύει.
Αυτές τις χαλκευμένες ειδήσει παίρνουν
εν γνώσει τους τα «Μέοα» για να τις μεταδώσουν μαζικά στο κοινό τους. ΟΙ
«μονταζιέρες» είναι πλέον η πηγή των ειδήσεων και πληροφοριών για τις
δυο εκλογικές αναμετρήσεις, για όλα τα «Μέσα» Ενημέρωσης. Πολλές φορές με το αζημίωτο, αρκετές φορές χωρις καν υπόσχεση ανταλλαγμάτων.
Πηγή: Ματίνα Παπαχριστούδη - "Δρόμος της Αριστεράς"
Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου