Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ο άνθρωπος αυτός είναι πλέον κίνδυνος για τη χώρα-> Βενιζέλος: Μου έστειλε μήνυμα η κόρη μου λέγοντας «μπαμπά ό,τι είναι να κάνεις πρέπει να το κάνεις τώρα»

Σε σημερινή του συνέντευξη στην Πόπη Τσαπανίδου, ο υπό εξαΰλωση πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος απολογείται για την αποστασία του στις Κάννες, απέναντι στον πρώην πρωθυπουργό, το κόμμα του και τη χώρα, χρησιμοποιώντας το ίδιο του το παιδί!

Χαρακτηριστικά, ο Βενιζέλος αναφέρει:...
έπρεπε να κάνω κάτι αμέσως μετά τις Κάννες! στις 4 τα ξημερώματα βρήκα ένα μήνυμα που έλεγε "μπαμπά ό,τι είναι να κάνεις πρέπει να το κάνεις τώρα''! 

Ο άνθρωπος αυτός είναι πλέον κίνδυνος για τη χώρα 

Από epikairo

Βενιζέλος: Η κόρη μου, μου είπε "μπαμπά ό,τι είναι να κάνεις κάντο τώρα"!
"Με κατέλαβε εξαπίνης ο Παπανδρέου για το δημοψήφισμα" 
Τους λόγους για τους οποίους δεν έγινε το δημοψήφισμα ανέλυσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Όπως τόνισε: "Η ευθύνη μου ήταν τεράστια και για αυτό δεν άφησα να γίνει το δημοψήφισμα. Είχα ευθύνη απέναντι στις καταθέσεις σας και στη χώρα" και πρόσθεσε: "Με κατέλαβε εξαπίνης ο κ. Παπανδρέου. Έπρεπε να μιλήσω για να κρατήσω τη χώρα όρθια".

Αίσθηση προκάλεσε η αναφορά του ότι πήγε με κίνδυνο ζωής στις Κάννες για τη συνάντηση, ενώ τονίζοντας το βάρος που έχει αναλάβει ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είπε ότι "η μάνα του φευγάτου δεν έκλαψε ποτέ", χωρίς όμως να θέλει να αναφερθεί σε συγκεκριμένα πρόσωπα που φυγομάχησαν ή φυγομαχούν.

Μάλιστα επεσήμανε πως "για οτιδήποτε κακό φταίει ο Βενιζέλος και για ό,τι καλό πρωθυπουργός".

Για το παρασκήνιο των Καννών και τη δήλωση του τα χαράματα μόλις κατέβηκε από το αεροπλάνο της επιστροφής είπε: "Δε θα υπήρχαν τράπεζες στις 9 αν στις 5 δεν έκανα τη δήλωση. Ξέρετε ποιος με επηρέασε. Με επηρέασε η κόρη μου. Όταν γύρισα βρήκα ένα e-mail. Μου είπε μπαμπά, ότι είναι να κάνεις κάντο τώρα".

Μάλιστα σχετικά με το δημοψήφισμα είπε ότι: "Η ευθύνη μου ήταν τεράστια και για αυτό δεν άφησα να γίνει το δημοψήφισμα" και πρόσθεσε: "Με κατέλαβε εξαπίνης ο κ. Παπανδρέου. Έπρεπε να μιλήσω για να κρατήσω τη χώρα όρθια. Όλοι ήταν κατά για το δημοψήφισμα, η κ. Διαμαντοπούλου, ο κ. Χρυσοχοΐδης, μέχρι και ο κ. Ραγκούσης στενός συνεργάτης του κ. Παπανδρέου".

Όπως σημείωσε: "Η πρόταση Παπανδρέου για δημοψήφισμα είχε μια λογική. Δεν συμφωνούσα με αυτή τη λογική" και τόνισε για όσα είπε αμέσως μετά την ανακοίνωση του δημοψηφίσματος: "Είπα λυτρωτική ιστορία στη Βουλή. Είπα θα λυτρωθεί η χώρα τώρα. Και έτσι και έγινε. Έχω πει γραπτά τις απόψεις μου. Η ευθύνη μου ήταν τεράστια και για αυτό δεν άφησα να γίνει το δημοψήφισμα".

Χαρακτήρισε αστειότητα το δημοσίευμα των Financial Times ότι ο Μπαρόζο επέβαλε αλλαγή κυβέρνησης στην Ελλάδα. "Ο Παπανδρέου διάλεξε τον πρωθυπουργό που ήθελε" ανέφερε.

"Προσωπικά αναλαμβάνω την πρώτη ευθύνη, θα κάνω τα πάντα, δεν πρόκειται κανείς να κρυφτεί σε σχέση με τις ευθύνες του. Αναλαμβάνω όλο το βάρος. Το πρόβλημα δεν είναι ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ. Εναποθέτω την ευθύνη για τον τόπο στο λαό" τόνισε ο Ευ. Βενιζέλος μιλώντας στο STAR αναφορικά με το ενδεχόμενο να υπάρξει κακό αποτέλεσμα για την Ελιά στις ευρωεκλογές.

"Πιστεύω οι πολίτες θα κινηθούν με σοβαρότητα. Βάζω ένα δίλημμα που βάζουν όλοι. Λέμε στο κόσμο ότι η ψήφος του θα ερμηνευθεί πολιτικά. Εγώ μπορώ να κάθομαι να βλέπω το στοίχημα ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ;" υπογράμμισε και πρόσθεσε ότι θα πάει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε κάθε περίπτωση.

Από news.gr