ΕΥΝΟΪΚΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΥΨΟΥΣ 230 ΕΚΑΤ. ΑΠΟ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ, ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ, ΒΡΟΥΤΣΗ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ
Το ΓΛΚ διαπιστώνει ότι οι προτεινόμενες διατάξεις προκαλούν απώλεια εσόδων στο κράτος, χωρίς όμως να μπορεί να τις υπολογίσει
Το ΓΛΚ διαπιστώνει ότι οι προτεινόμενες διατάξεις προκαλούν απώλεια εσόδων στο κράτος, χωρίς όμως να μπορεί να τις υπολογίσει
Aκόμη μία χαριστική ρύθμιση για το Μέγαρο Μουσικής με σκοπό την οικονομική επιβίωσή του κατέθεσε η κυβέρνηση ομολογώντας, χωρίς να προσδιορίζει το ύψος, ότι από τις διατάξεις της προκαλείται απώλεια εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού.
Ετσι, την ώρα που στις λαϊκές αγορές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης γινόταν χαμός από τον κόσμο που προσπαθούσε να φτάσει στους πάγκους για να πάρει λίγα τρόφιμα, στη Βουλή οι υπουργοί Οικονομικών, Πολιτισμού, Ανάπτυξης και Εργασίας κατέθεταν νέα ευνοϊκή (ν)τροπολογία για...
Ετσι, την ώρα που στις λαϊκές αγορές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης γινόταν χαμός από τον κόσμο που προσπαθούσε να φτάσει στους πάγκους για να πάρει λίγα τρόφιμα, στη Βουλή οι υπουργοί Οικονομικών, Πολιτισμού, Ανάπτυξης και Εργασίας κατέθεταν νέα ευνοϊκή (ν)τροπολογία για...
τα χρέη του Μεγάρου Μουσικής.
Η χαριστική (ν)τροπολογία συμπεριελήφθη στο νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των επιχειρήσεων χωρίς κανείς -ούτε καν το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους- να μπορεί να υπολογίσει πόση παραπάνω από τα «φανερά» 230 εκατ. ευρώ θα είναι τελικά η ζημιά για το ελληνικό Δημόσιο.
Στην έκθεση του ΓΛΚ σημειώνεται πως «...από τις προτεινόμενες διατάξεις προκαλείται απώλεια εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού από τον μη υπολογισμό των τόκων και προστίμων εκπρόθεσμης καταβολής για τα χρέη του ΟΜΜΑ από καταπτώσεις εγγυήσεων του ελληνικού Δημοσίου, για το χρονικό διάστημα από την έναρξη ισχύος του υπό ψήφιση νόμου και έως την 31-8-2014. Το ύψος της απώλειας αυτής εξαρτάται από το χρόνο που κάθε ποσό από κατάπτωση εγγύησης κατέστη ή θα καταστεί ληξιπρόθεσμο, το ύψος του, το χρόνο που τελικά θα εισπραχθεί κ.λπ.».
Σύμφωνα με την (ν)τροπολογία, προβλέπονται σκανδαλώδεις χαριστικές ρυθμίσεις για χρέη και παρατυπίες, που εάν αφορούσαν έναν απλό φορολογούμενο θα ήταν ήδη τρόφιμος... Κορυδαλλού.
Ειδικότερα:
**Απαλλάσσεται από την υποχρέωση προσκόμισης αποδεικτικού φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας για τα χρέη του προς το ελληνικό Δημόσιο, το ΙΚΑ ή άλλους ασφαλιστικούς οργανισμούς, για όλες τις πράξεις και ανταλλαγές, πλην της μεταβίβασης ακινήτου ιδιοκτησίας του.
**Δεν επιτρέπεται η διενέργεια εις βάρος του πάσης φύσεως συμψηφισμού που αφορά βεβαιωμένες χρηματικές απαιτήσεις του ελληνικού Δημοσίου ή των ασφαλιστικών οργανισμών.
**Αναστέλλονται κατά του ΟΜΜΑ και κάθε άλλου συνυπόχρεου με αυτόν προσώπου, πάσης φύσεως πράξεις διοικητικής ή αναγκαστικής εκτέλεσης, καθώς και η λήψη οποιουδήποτε ασφαλιστικού ή διασφαλιστικού μέτρου.
**Δεν υπολογίζονται τόκοι και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής για τα χρέη του ΟΜΜΑ από καταπτώσεις εγγυήσεων του ελληνικού Δημοσίου του Λογαριασμού «Κεφάλαιον Ασφαλίσεως Χρηματοδοτήσεων εκ Κεφαλαίων ή Εγγυήσεις του ελληνικού Δημοσίου».
Η «λεύκανση» που προώθησαν οι Γ. Στουρνάρας, Κ. Χατζηδάκης, Γ. Βρούτσης και Π. Παναγιωτόπουλος δεν περιορίζεται μόνον στο φορέα του Μεγάρου, αλλά περιλαμβάνει ασυλία σε όλες τις διοικήσεις του οργανισμού, καθώς ουδείς ελέγχεται, ουδείς δίνει λόγο. Σαν να μην τρέχει τίποτε.
Για Μέγαρο εκτός ελέγχου έγραφε η «Ε» (στις 14 Φεβρουαρίου 2014), για τις χορηγίες δεκάδων εκατ. ευρώ (πού, πώς, σε ποιους διατέθηκαν), για τα αφορολόγητα των χορηγιών και τις εκπτώσεις τουλάχιστον μιας 15ετίας, αλλά και για τα χορηγηθέντα δάνεια (εγγυήσεις, καλύψεις, τοκοχρεολύσια κ.ά.) που δεν ελέγχονταν.
Ουσιαστικά οι 4 υπουργοί ολοκληρώνουν ένα διαχρονικό «έγκλημα», που θυμίζουμε πως εν μέσω κρίσης ο τότε «τσάρος» της Οικονομίας, ο μοιραίος Γ. Παπακωνσταντίνου, με το ν. 3943/2011 «φόρτωνε» στο Δημόσιο την εξυπηρέτηση του δανείου του ΟΜΜΑ ύψους 95 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα. Με τη σκανδαλώδη διάταξη Παπακωνσταντίνου, το Δημόσιο ανέλαβε επί της ουσίας το χρέος και το σύνολο των οφειλών, λόγω οικονομικής αδυναμίας και προβλημάτων που εμφάνιζε από τότε ο ΟΜΜΑ.
Ομως ουδείς έλεγχος πραγματοποιήθηκε για τις χορηγίες δεκάδων εκατ. ευρώ (πού, πώς, σε ποιους διατέθηκαν), ουδείς έλεγχος για τα αφορολόγητα των χορηγιών και τις εκπτώσεις τουλάχιστον μιας 15ετίας, ουδεμία αναφορά για τα χορηγηθέντα δάνεια (εγγυήσεις, καλύψεις, τοκοχρεολύσια κ.ά.).
Των ΑΝΤ. ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΜΙΧ. ΓΕΛΑΝΤΑΛΙ από enet
**Δεν επιτρέπεται η διενέργεια εις βάρος του πάσης φύσεως συμψηφισμού που αφορά βεβαιωμένες χρηματικές απαιτήσεις του ελληνικού Δημοσίου ή των ασφαλιστικών οργανισμών.
**Αναστέλλονται κατά του ΟΜΜΑ και κάθε άλλου συνυπόχρεου με αυτόν προσώπου, πάσης φύσεως πράξεις διοικητικής ή αναγκαστικής εκτέλεσης, καθώς και η λήψη οποιουδήποτε ασφαλιστικού ή διασφαλιστικού μέτρου.
**Δεν υπολογίζονται τόκοι και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής για τα χρέη του ΟΜΜΑ από καταπτώσεις εγγυήσεων του ελληνικού Δημοσίου του Λογαριασμού «Κεφάλαιον Ασφαλίσεως Χρηματοδοτήσεων εκ Κεφαλαίων ή Εγγυήσεις του ελληνικού Δημοσίου».
Η «λεύκανση» που προώθησαν οι Γ. Στουρνάρας, Κ. Χατζηδάκης, Γ. Βρούτσης και Π. Παναγιωτόπουλος δεν περιορίζεται μόνον στο φορέα του Μεγάρου, αλλά περιλαμβάνει ασυλία σε όλες τις διοικήσεις του οργανισμού, καθώς ουδείς ελέγχεται, ουδείς δίνει λόγο. Σαν να μην τρέχει τίποτε.
Για Μέγαρο εκτός ελέγχου έγραφε η «Ε» (στις 14 Φεβρουαρίου 2014), για τις χορηγίες δεκάδων εκατ. ευρώ (πού, πώς, σε ποιους διατέθηκαν), για τα αφορολόγητα των χορηγιών και τις εκπτώσεις τουλάχιστον μιας 15ετίας, αλλά και για τα χορηγηθέντα δάνεια (εγγυήσεις, καλύψεις, τοκοχρεολύσια κ.ά.) που δεν ελέγχονταν.
Ουσιαστικά οι 4 υπουργοί ολοκληρώνουν ένα διαχρονικό «έγκλημα», που θυμίζουμε πως εν μέσω κρίσης ο τότε «τσάρος» της Οικονομίας, ο μοιραίος Γ. Παπακωνσταντίνου, με το ν. 3943/2011 «φόρτωνε» στο Δημόσιο την εξυπηρέτηση του δανείου του ΟΜΜΑ ύψους 95 εκατ. ευρώ από την Εθνική Τράπεζα. Με τη σκανδαλώδη διάταξη Παπακωνσταντίνου, το Δημόσιο ανέλαβε επί της ουσίας το χρέος και το σύνολο των οφειλών, λόγω οικονομικής αδυναμίας και προβλημάτων που εμφάνιζε από τότε ο ΟΜΜΑ.
Ομως ουδείς έλεγχος πραγματοποιήθηκε για τις χορηγίες δεκάδων εκατ. ευρώ (πού, πώς, σε ποιους διατέθηκαν), ουδείς έλεγχος για τα αφορολόγητα των χορηγιών και τις εκπτώσεις τουλάχιστον μιας 15ετίας, ουδεμία αναφορά για τα χορηγηθέντα δάνεια (εγγυήσεις, καλύψεις, τοκοχρεολύσια κ.ά.).
Των ΑΝΤ. ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΜΙΧ. ΓΕΛΑΝΤΑΛΙ από enet
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου