Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Η Κούλα του Αδώνιδος στο τμήμα για τους φόρους

Η Τζένυ είναι ένα διάσημο troll στο twitter. Είναι η γνωστή  Κούλα ή αλλιώς η κυρία Υπουργού. Έγινε διάσημη όταν αυτοσυστήθηκε στον χώρο του διαδικτύου ως η κυρία του κυρίου Αδώνιδος. Η Τζένυ, λοιπόν, βρέθηκε σχεδόν σιδηροδέσμια στο αστυνομικό τμήμα. Ο λόγος; Διαμαρτυρήθηκε στην τράπεζα γιατί της είχαν δεσμεύσει χρήματα στον λογαριασμό της, δίχως να της εξηγούν τον λόγο. Εσείς σωστά μαντέψατε. Τα  τελευταία της 700 ευρώ τα πήρε...
ο άλλος μεγάλος αστέρας του twitter,  ο Χάρης Θεοχάρης.

Κι άρχισε η Τζένυ τις φωνές. Κι εγώ να ήμουν το ίδιο θα έκανα. Θέλω να ξέρω βρε αδελφέ ποιος μου κατάσχει τα χρήματά μου. Είναι η CIA για λόγους τρομοκρατίας; Οφείλω το ενοίκιο της θυρίδας από τις καλές παλιές εποχές των μετοχών; Είναι ο Χάρης Θεοχάρης; Τελικώς ήταν ο Χάρης. Στο μεταξύ και μέχρι να αποκατασταθεί η πληροφόρηση, απείλησαν με χειροπέδες την Τζένυ και την κουβαλάγανε στο τμήμα. Γιατί; Επειδή ζήτησε να μάθει ποιος της μπλόκαρε τον λογαριασμό. Θα πείτε ότι φταίει. Τόσες ώρες τρώει καθημερινά στο twitter, αλλά δεν ψυλλιάστηκε τον Χάρη!

Άντε τώρα η Κούλα του twitter να ξανακάνει φιλάκια στον Άδωνι ή σε άλλον υπουργό της Νέας Δημοκρατίας. Θα τους βλέπει, θα θυμάται τις χειροπέδες και θα αλλάζει πεζοδρόμιο. Κι εντάξει η Κούλα, Τζένυ κατά κόσμο, ας πούμε ότι δεν επρόκειτο να τους ψηφίσει. Έχουν, άραγε, σκεφτεί πόσες Κούλες έχουν πάει «απέναντι» με το τέρας που έχουν δημιουργήσει;

Η Τζένυ είναι σήμερα άνεργη και της κατάσχεσαν 700 ευρώ που είχε στον λογαριασμό της. Δεκάρα δεν έδωσε εκείνη την ώρα ο γραφειοκράτης αν με αυτά τα χρήματα θα έπρεπε ο φορολογούμενος να  καλύψει άλλες ανάγκες. Η Τζένυ ισχυρίζεται ότι τα είχε για ένα ταξίδι στην Ινδία. Πλάκα κάνει! Η ζωή με τις αναποδιές της και κυρίως η ανεργία πρέπει να αντιμετωπίζονται με χιούμορ. Αλλιώς...

Εκεί που δεν κάνει πλάκα είναι στην διαπίστωση ότι η ίδια δεν πλήρωσε στο παρελθόν φόρους ως εργαζόμενη, αλλά καλείται τώρα να πληρώσει ως άνεργη. Και μάλιστα με αυτό τον τρόπο.  Σαν να πρόκειται για τον χειρότερο εγκληματία.

Τα φορολογικά, το αλαλούμ με τις εφορίες, η ασάφεια για το τι θα πληρώσει κανείς και τι δεν θα πληρώσει, οι απίστευτες υπερβολές του Χάρη Θεοχάρη, το γεγονός ότι κατέβηκε ο διακόπτης στις μεταβιβάσεις ακινήτων και η εκδικητική μανία ενός κράτους - δυνάστη απέναντι σε αδύναμους και ανυπεράσπιστους πολίτες, είναι ο μεγάλος αδύναμος κρίκος αυτής της κυβέρνησης. Όταν κάποιον τον σέρνεις στο τμήμα επειδή ζητάει να μάθει ποιος του πήρε τα τελευταία του 700 ευρώ, τότε δεν μπορείς να ζητήσεις από αυτόν τον άνθρωπο να σε πιστέψει ή να σε  εμπιστευτεί. Για ψήφο; Ούτε λόγος...

Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@capital.gr

Η παρέμβαση της Κούλας

Με αφορμή τη δημοσίευση του άρθρου η Κούλα μας έστειλε τα εξής: 

"Αγαπητέ Θανάση, θα σε μαλώσω! Μάτι δεν έκλεισα όλη νύχτα! Πάνω που είχα ξαπλώσει κι είχα αρχίσει να γλαρώνω αρχίζει το κινητό να χτυπάει σαν παλαβό! Κοιτάω και τι να δω; Αναρίθμητα μηνύματα από φίλους και γνωστούς να ρωτούν αν αληθεύουν όσα έγραψες! Τί κι αν έκλεισα το τηλέφωνο, τί κι αν πήρα βαθιές εισπνοές, κι αν μέτρησα 322 προβατάκια! Τίποτα! Κάθε λεπτό που περνούσε η οργή μου φούντωνε ολοένα και περισσότερο!

Τί; Όχι! Όχι μαζί σου βρε! Με τον άλλον, τον Θεοχάρη είμαι έξαλλη! Με τον Θεοχάρη και το κράτος που με θέλει σώνει και ντε στο περιθώριο! Τί; Τί εννοώ; Κάτσε και θα σου τα πω.

Όπως τα είπες είναι. Ήταν Χριστούγεννα του ’12 κι έπρεπε να καλύψω μία υποχρέωση της τάξης των 700 ευρώ. Τα βρήκα τα λεφτά, τα κατέθεσα στην τράπεζα και χαρούμενη κι ωραία πήγα να κάνω τη δουλειά μου. Έλα όμως που η πληρωμή δεν περνούσε. Προσπάθησα μία, δύο, τρείς, πέντε. Τίποτα. Πήγα στην τράπεζα να ρωτήσω. Είναι δεσμευμένος ο λογαριασμός σας, μου είπαν. Γιατί; ρώτησα. Τίποτα. Την ίδια απάντηση που πήρες εσύ, πήρα κι εγώ. «Ένα χαρτί, βρε παιδιά, κάτι που να αναφέρει τον νόμιμο λόγο για τον οποίο μου έχετε δεσμεύσει τον λογαριασμό!» Τίποτα, Θανάση μου! Τρελάθηκα! Και τους ξεκινάω έναν καυγά! Μα έναν καυγά! Μου έφεραν το 100 λες κι ήμουν εγκληματίας! Αλλά τι λέω; Προφανώς και είμαι εγκληματίας για το κράτος! Με τα πολλά μου λένε ότι τα έχει δεσμεύσει η εφορία! Σκιάχτηκα! Ένιωσα τη Γη να φεύγει κάτω από τα πόδια μου!

Έφυγα τρέχοντας για την εφορία! Γειά σας! Είμαι η Κούλα, τους είπα. Χρωστάω λεφτά! Ήρθα να τα πληρώσω! Πράγματι, αγαπητέ Θανάση. Είχα ένα μικρό χρέος, το οποίο όμως για να το ρυθμίσω, όπως μου είπε η καλή κυρία από το δικαστικό, έπρεπε να προσθέσω και τη φορολογία εισοδήματος που μόλις είχε έρθει και θα έληγε σε μερικούς μήνες. Ε; Όχι, παιδί μου! Ποιό εισόδημα; Μακάρι να δούλευα! Ένα διαμέρισμα έχω στο όνομά μου που το πήραν από δω, το τράβηξαν από εκεί και με χρεώσαν κανονικά! Λες κι αν ξύσω τον σοβά ότι θα βγάλει ευρώ! Τέλος πάντων… Πήγα και πλήρωσα τη δόση μου, πήρα και την άρση της δέσμευσης από την καλή κυρία και επέστρεψα στην τράπεζα, η οποία φυσικά δεν την έκανε δεκτή γιατί έπρεπε να την πάει δικαστικός επιμελητής. Δεν βαριέσαι, είπα. Σημασία έχει που θα ελευθερωθούν τα χρήματα!

Αμ δε! 18/12 η άρση της δέσμευσης και μπαίνει στις 28/12 η ΦΑΒΕ και μου τα καθαρίζει όλα! Ό,τι βρήκε το σάρωσε! Κι είχε και το θράσος να μου γράψει και τον αριθμό του διακανονισμού πάνω στο γραμμάτιο είσπραξης! Ακούς, Θανάση;;; Ακούω, να λες!

Η τράπεζά μου συγχωνεύτηκε, το χρέος το αποπληρώνω σε 2-3 μήνες κι ακόμη δεσμευμένη για το αρχικό ποσό παραμένω. Από το 2012 ως το 2014! Σε κέντρο απεξάρτησης να ήμουν, θα είχα καθαρίσει!

Τί να κάνω; Μπορούσα να κάνω και τίποτα;

Κι εκεί που ήμουν στο τουήτερ, μου λέει ένας φίλος «Δεν ρωτάς τον Θεοχάρη; Αυτός απαντάει». Κι όντως. Καλέ, του λέω, επιτρέπεται η εφορία να κάνει κατάσχεση σε διακανονισμό εφόσον αυτός εξυπηρετείται κανονικά; Και τί μου λέει, Θανάση μου; «Ναι έχει το δικαίωμα, όμως δεν το κάνει»!!!

Να, δες τα εδώ και μόνος σου, να μη νομίζεις ότι τα λέω έτσι!


 
Ακόμη περιμένω απάντηση που ζήτησε και σε dm τα στοιχεία… Δεν βαριέσαι, Θανάση…

Άντε, σε αφήνω γιατί έχει και λαϊκή σήμερα και μου έχει παραγγείλει σπανακόρυζο ο Υπουργός! Να πάω πρωί-πρωί να το πετύχω φρέσκο! Άμα θες, πέρνα το μεσημέρι να φάμε παρέα!
Σε φιλώ!"

Από capital