Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Τους εξαπατήσαμε! Και ξύλο να μου ρίχνανε θα είχαν δίκιο... Κι αν σας κρεμάσουν στο Σύνταγμα;

«Και ξύλο να μου ρίχνανε θα είχαν δίκιο. Έχουν δίκιο, τους εξαπατήσαμε, τους κοροϊδέψαμε, αφού τους είχαμε διαβεβαιώσει ότι δεν θα απολυθεί κανένας. Εγώ αυτό ψήφισα στη Βουλή, αυτό ήταν το νομοσχέδιο του κυρίου Αρβανιτόπουλου για διαθεσιμότητα-κινητικότητα. Τους κοροϊδέψαμε!», είπε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες ο πρώην υφυπουργός Εργασίας, Γεράσιμος Γιακουμάτος, λίγο μετά την τυχαία συνάντηση που είχε με μια ομάδα εκπαιδευτικών, σχολικών φυλάκων και δημοτικών αστυνομικών στο Κολωνάκι όπου ο...
κύριος Γιακουμάτος απολάμβανε το πρωϊνό του καφεδάκι.

Ο πρώην Υφυπουργός διέψευσε κατηγορηματικά ότι τον προπηλάκισαν ή του επιτέθηκαν και ότι μιλούσε μαζί τους για περίπου 30' χωρίς παρατράγουδα. 

«Κάποια στιγμή άντρες της ομάδας Ζ μας πλησίασαν υπό τον φόβο των επεισοδίων αλλά εγώ τους έδιωξα και συνέχισα να μιλάω με τους διαδηλωτές. Την Πέμπτη τους περιμένω στο γραφείο μου. Το μόνο που φώναξαν στην αρχή ήταν "Κλέφτες Βουλευτές" και τίποτα άλλο. Αλλά και ξύλο να μου έριχναν δίκιο θα είχαν», επανέλαβε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τον Υπουργό Παιδείας, Κώστα Αρβανιτόπουλο, τον οποίο εμμέσως πλην σαφώς ο πρώην Υπουργός Εργασίας (όσα ξέρει ο νοικοκύρης...) αποκάλεσε «πολιτικό απατεώνα».

"zougla"  μέσω "Σίβυλλα"