Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Η απάντηση του Χρήστου Φώλια στις δηλώσεις συμβούλου της ΔΕΗ που τον απεκάλεσε λαμόγιο

Δείτε την απάντηση του πρώην υπουργού κ. Χρήστου Φώλια στις δηλώσεις του νομικού συμβούλου της ΔΕΗ κ. Οικονόμου που τον απεκάλεσε λαμόγιο. 
 
"Ευρισκόμενος στην Κίνα για επαγγελματικούς λόγους, πληροφορήθηκα τις βρομερές συκοφαντίες που εξαπέλυσε σήμερα εναντίον μου νομικός σύμβουλος της ΔΕΗ. Επειδή στη μέχρι τώρα διαδρομή μου, σε όλους τους δρόμους που επέλεξα να βαδίσω, τόσο στην αγορά όσο και στην κοινωνία, ουδέποτε έδωσα δικαιώματα σε κανέναν να μου καταλογήσει ο,τιδήποτε, έχω ήδη...
εξουσιοδοτήσει τον δικηγόρο μου να καταθέσει αγωγή. 

Κάποιοι πρέπει επιτέλους να μάθουν οτι μερικά ονόματα δεν προσφέρονται για άθλια παιχνίδια. 

Η Ελληνική Δικαιοσύνη έχει τώρα τον λόγο". 
Χρήστος Φώλιας 

Σχετικό: «Ο Χρήστος Φώλιας είναι λαμόγιο. Νομιμοποιούμαι να πιστεύω ότι τα έχει πιάσει!»