Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Ιλιγγιώδης σπατάλη ύψους 12 εκατ. ευρώ για διαφήμιση από τη ΔΕΗ

Ενώ κόβουν το ρεύμα στους ανύμπορους και απειλούν χιλιάδες Έλληνες με σκοτάδι, κάνουν διαγωνισμό ρεκόρ

Σε μια περίοδο έντονων αντιδράσεων αναφορικά με το άδικο χαράτσι των ακινήτων το οποίο προκλητικά ενσωματώθηκε στους λογαριασμούς τυης ΔΕΗ κι ενώ ο πρέοδρος της τελευταίας Αρθούρος Ζερβός έχει εισηγηθεί νέες αυξήσεις τιμολογίων σε μια πολύ πιεσμένη περίοδο για τους Έλληνες, η διοίκηση της εταιρείας προβαίνει όπως αποκαλύπτει σήμερα το parapolitika.gr σε μια άνευ προηγουμένου πρόκληση. Στην εκπόνηση διαφημιστικού διαγωνισμού ύψους 12 εκατ. ευρώ.

Ούτε 24 ώρες δεν έχουν περάσει από τις συλλήψεις συνδικαλιστών της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ που επιχείρησαν να διακόψουν τις διακοπές ρεύματος σε ανύμπορούς οικονομικά πολίτες και η ΔΕΗ επιλέγει να δαπανήσει ένα ιλιγγιώδες ποσό για τα διαφημιστικά δεδομένα...
με τον πλέον προκλητικό τρόπο. Σαν να μην έφθανε αυτό, η εταιρεία επιθυμεί τις αμοιβές των διαφημιστικών εταιρειών να μην της πληρώσει απευθείας αλλά να επιβαρυνθούν τα μέσα Ενημέρωσης.

Η εν λόγω πραξικοπηματική ενέργεια έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στο σύνολο της διαφημιστικής αγοράς καθώς ο στενός φίλος της τέως υπουργού κ. Τίνας Μπιρμπίλη και "άφαντος" κ. Ζερβός εγκαινιάζει νέα ήθη. Θα πρέπει να σημειώσουμε πως το budget των 12 εκατ. ευρώ είναι ένα από τα μεγαλύτερα που έχουν υπάρξει ποτέ στην ιστορία της ΔΕΗ και σαφώς ένα από τα σημαντικότερα αυτήν την περιόδο στην αγορά.

Από  parapolitika