Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Τα ΜΑΤ χτύπαγαν αδιακρίτως, πελάτες του Μπαϊρακτάρη


Κυνηγώντας έναν γύρο με πίτα
Απίστευτη καταγγελία έκαναν θαμώνες του γνωστού σουβλατζίδικου Μπαϊρακτάρης στο Μοναστηράκι.

Όπως καταγγέλλουν την ώρα που έτρωγαν στα τραπέζια οι παρέες, ανάμεσά τους, οικογένειες με παιδιά και τουρίστες, μοτοσικλετιστές της ομάδας ΔΕΛΤΑ άρχισαν να αναποδογυρίζουν τα τραπέζια και να χτυπούν όποιον έβρισκαν μπροστά τους.
«Καθόμουν με την παρέα μου στο τραπέζι κι έτρωγα σουβλάκια και ξαφνικά μπήκαν ανάμεσά μας τα ΜΑΤ», λέει ο Θόδωρος αυτόπτης μάρτυρας και συνεχίζει: « χτυπούσαν χωρίς να...
υπολογίζουν αν υπήρχαν παιδιά μέσα, γέροι, τουρίστες. Εγώ ήμουν με σηκωμένα τα χέρια χωρίς να κουνιέμαι κι ένας αστυνομικός ήρθε απειλώντας με το γκλομπ και φωνάζοντάς μου ότι εγώ βάραγα».

Όπως είναι φυσικό η καταγγελία είναι ιδιαίτερα σοβαρή και θα πρέπει η ηγεσία της αστυνομίας να δώσει άμεσα απαντήσεις.
Από newstoday το βίντεο το είδαμε στο harrytsopanos