Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Κουρουμπλής: «Εγώ δεν είμαι γιος πρώην πρωθυπουργού, ούτε υιοθετημένος όπως ο Δρούτσας»

Επικριτικός εμφανίζεται για τον κ. Παπακωνσταντίνου, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Κουρουμπλής, θεωρώντας πως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για τη σημερινή κατάσταση, τόσο στην κοινωνία όσο και στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, ανήκει στον υπουργό Οικονομικών.

Μάλιστα σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις επαναλάμβανε πως δεν έχει πεισθεί, αφήνοντας ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο για την τελική του στάση στην ψηφοφορία, ενώ σημείωνε πως ορισμένοι υπουργοί δεν έχουν το πολιτικό βάρος για να...
ανταπεξέλθουν στις κρίσιμες στιγμές και πρέπει να φύγουν.

Νωρίτερα, στην Ολομέλεια της Βουλής είπε: «Εγώ είμαι βουλευτής της Αιτωλοακαρνανίας. Δεν είμαι γιος πρώην πρωθυπουργού όπως ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ούτε υιοθετημένος όπως ο κ. Δημήτρης Δρούτσας»
Από newpost