Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Η ομιλία του Παναγιώτη Κουρουμπλή στη βουλή πριν καταψηφίσει το μεσοπρόθεσμο (βίντεο)


Ο μοναδικός βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, που με τα μάτια της ψυχής του είδε τις μεγάλες αδικίες που εμπεριέχει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, και δεν υπέκυψε στους εκβιασμούς των κων Παπανδρέου και Βενιζέλου, ήταν ο κος ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ. Μετά την καταψήφιση του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, ο κος Κουρουμπλής εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Πατριωτισμός, κατά την αντίληψη μου, είναι η σύγκρουση με την κοινωνική αδικία που δημιουργείται από την άνιση κατανομή των βαρών της κρίσης».

Σημείωνε ακόμη ότι «Η απαξίωση των βουλευτών στην συνείδηση του λαού είναι αποτέλεσμα μιας στυγνής λογικής της περίφημης κομματικής πειθαρχίας που στραγγαλίζει την ουσία της πολιτικής» και κατέληγε:...
«Το πατριωτικό και κοινωνικό καθήκον απέναντι στο τόπο και την κοινωνία είναι η στάση μου αυτή».

Βέβαια, αμέσως μετά την ψηφοφορία, ο κος Κουρουμπλής διαγράφηκε από την Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, που πλέον αριθμεί 154 βουλευτές (χωρίς τους… πρόθυμους από άλλες παρατάξεις). Πάντως ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής ξεκαθάρισε σε ραδιοφωνικό σταθμό ότι δεν προτίθεται να παραδώσει τη βουλευτική του έδρα.

«Είμαι πάντα ΠΑΣΟΚ. Όχι την έδρα δεν θα την παραδώσω, γιατί να την παραδώσω; Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ, κανένας δεν μπορεί να με διαγράψει από το ΠΑΣΟΚ. Είμαι της συνείδησης του ΠΑΣΟΚ και της κοινωνίας. Ο Πρόεδρος αυτό έκρινε, τον ευχαριστώ, θα συνεχίσω την προσπάθεια μου να υπερασπιστώ ακριβώς αυτά που λέει η δήλωση μου»
Από antipaloi