Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Επέμεινε σε όλα ο Λοβέρδος: “Η χώρα έχει την τελευταία της ευκαιρία”

Κλιμάκωσε τους δραματικούς τόνους ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μέγκα. Επανέλαβε, ακόμη αναλυτικότερα, όσα είπε το πρωί, απέρριψε τις αιτιάσεις ότι κάνει υποδείξεις στον πρωθυπουργό, αλλά φρόντισε να διαμηνύσει με νόημα ότι “δεν είναι δυνατόν να νομιμοποιείται να λέει κάποιος ‘όχι’ στην πολιτική που έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση και να μου λένε εμένα, που λέω ‘ναι’, ότι δεν δικαιούμαι δια να ομιλώ”.

Τα βασικότερα σημεία από όσα είπε είναι τα εξής: ....


Αυτή τη στιγμή η χώρα παίζει την τελευταία της ευκαιρία.

Για πάρα πολλά θέματα από αυτά που ανέφερα, έχω κάνει παρόμοιες τοποθετήσεις στα θεσμικά όργανα που συμμετέχω. Δεν λέω κάτι καινούργιο.

Λένε έξω, δείχνοντας τη δική μας αμηχανία, τη στάση των κοινωνικών εταίρων και των κομμάτων μας, ότι “οι Έλληνες δεν θέλουν να βοηθήσουν τον εαυτό τους να βγουν από την κρίση”.

Ανήκω σ’ αυτούς που θέλουν να βοηθήσουν τη χώρα, δεν διαμορφώνω στρατηγικές εξόδου.

Είπα πως υπάρχει ένας τρόπος να βγούμε από την κρίση: άρθρωση ταυτόσημου πολιτικού λόγου μέσα και έξω. Υπάρχει ένας δρόμος μόνο: κανένας άλλος: να καλύψουμε τα ελλείμματα.
Το 1 προς 5 να γίνει 0.
Το μεσοπρόθεσμο να το κάνουμε όσο το δυνατόν πιο χειροπιαστό.

Εγώ είμαι ένας υπουργός της κυβέρνησης, αλλά είμαι συντεταγμένος.

Πρότεινα συνευθύνη. Όχι ο κ. Παπακωνσταντίνου να βάλλεται σαν αυτός που έκανε όλα τα κακά και εμείς είμαστε οι καλοί.

Δεν μπορεί ένας υπουργός να υπογράφει για όλους μας και εμείς μετά να κάνουμε τον έξυπνο.

Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του πρωθυπουργού για τον οποίο εργάζομαι σκληρά.

Δεν κάνω υποδείξεις στον πρωθυπουργό. Ο πρωθυπουργός είπε για την ανάγκη να προχωρήσουμε όσοι πιστεύουμε ότι αυτό που επιβάλλεται στη χώρα είναι σωστό. Ανήκω σ’ αυτούς.

Όχι μόνο δεν υποδεικνύω, αλλά συγκρούομαι.

Δεν μπορεί να νομιμοποιείται κάποιος να λέει όχι σε μία πολιτική που έχει συμφωνήσει η κυβέρνηση και να μη νομιμοποιούμαι εγώ να λέει “ναι”.

Καταδικάζω το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών.
Από zoomnews