Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Άννα Νταλάρα: "Δεν φτιάχνω καφέ στο υπουργικό Συμβούλιο"

Η Άννα Νταλάρα, έχει ακούσει πολλά ως υφυπουργός. Μεταξύ αυτών και ότι την ώρα του υπουργικού συμβουλίου, αντί να παρακολουθεί… φτιάχνει καφέ! Η ίδια, ρωτήθηκε και απάντησε σε όσους την κατηγορούν, καρφώνοντας άλλους συναδέλφους της ότι το κάνουν- φτιάχνουν καφέ δηλαδή. Παράλληλα, ασκεί κριτική, γιατί οι υφυπουργοί δεν παίρνουν τον λόγο στις συνεδριάσεις του υπουργικού.

«Δεν είναι αλήθεια ότι σηκώνομαι και φτιάχνω καφέ την ώρα του υπουργικού συμβουλίου, όπως το κάνουν άλλοι είναι αλήθεια»,  δήλωσε στο “Ράδιο Εννέα”. Και εξήγησε: «Δίψασα και σηκώθηκα να πιώ νερό γιατί δεν μου αρέσει να ...
κάνω νοήματα και να μου κουβαλάνε νερό. Δεν μου αρέσει αυτό το κούνημα του χεριού στους υπαλλήλους, λες και είμαστε στην καφετέρια, να μας φέρουν το νερό. Σηκώνομαι και το παίρνω μόνη μου και σε όποιον αρέσει».

Ταυτοχρόνως, η Άννα Νταλάρα δεν δίστασε να αφήσει αιχμές και για τη λειτουργία του υπουργικού συμβουλίου, αλλά και για κάποιους υφυπουργούς οι οποίοι δεν έχουν εμπιστοσύνη στον υπουργό τους και κάνουν… σχολιάκια στους δημοσιογράφους:  «Δεν καταλαβαίνω γιατί στο υπουργικό συμβούλιο στο οποίο δεν μιλούν οι υφυπουργοί, αφού υπάρχει μία τεράστια κυβέρνηση, γιατί δεν ενημερωνόμαστε από τον υπουργό μας, γιατί δεν υπάρχει αυτή η εμπιστοσύνη την οποία έχω εγώ στον υπουργό μου. Αν δεν έχω, δεν κάνω σχολιάκια στους δημοσιογράφους. Πηγαίνω σπίτι μου και λέω ότι δεν είμαι σε θέση να συνεργαστώ σωστά. Καθόμαστε όλοι γύρω- γύρω για να κάνουμε πηγαδάκια με τους δημοσιογράφους και χάνουμε πολυτιμότατο χρόνο από τα γραφεία μας. Αφού δεν μιλάνε οι υφυπουργοί και είναι ένα γύρω- γύρω όλοι, οι οποίοι ακούμε αφού δεν μιλάμε, δεν συμμετέχουμε…»
Από newpost