Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Πουλάει τρέλα ο Λοβέρδος : Εγώ φταίω που δεν πήγα στη δοξολογία -Την 25η Μαρτίου θα πάω σε δύο!

Το θέμα με τη μη παρουσία του υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου στη δοξολογία της 28ης Οκτωβρίου έληξε με το πόρισμα της ΕΔΕ που ζήτησε ο ίδιος. [iefimerida]

Το αποτέλεσμα ήταν ότι τη μοναδική ευθύνη για την απουσία του την έχει ο ίδιος, κάτι που παραδέχθηκε ευθαρσώς την Πέμπτη σε συνέντευξή του στο Mega. Μάλιστα, ο κ. Λοβέρδος ζήτησε συγγνώμη λέγοντας: «Το δικό μου γραφείο ευθύνεται, άρα εγώ παίρνω την ευθύνη πάνω μου. Έπρεπε να γίνει ΕΔΕ για να διευκρινιστεί τι ακριβώς συνέβη. Η ΕΔΕ ολοκληρώθηκε και φταίω εγώ. Ζητάω συγγνώμη».

Μάλιστα, χαριτολογώντας είπε πως οι γραμματείς του δεν πρόκειται να υποστούν καμία επίπληξη για το γεγονός ότι το χαρτί της ενημέρωσης παράπεσε, ενώ συμπλήρωσε με χαριτωμένη διάθεση:...
«Επειδή εδώ είμαστε και θα είμαστε με την εκλογή του νέου Προέδρου της Δημοκρατίας, την 25η Μαρτίου θα πάω σε δύο δοξολογίες!».
Epikairo: Ποιο γραφικός και από τις Κυκλάδες τείνει να καταντήσει ο Λοβέρδος. Έχει την φαιδρή εντύπωση ότι θα είναι υπουργός μέχρι αλλά και μετά την 25η Μαρτίου, προοικονομώνταςότι η κόλλα UHU που έχει βάλει στην υπουργική καρέκλα δεν θα χάσει την επίδρασή της. Ή μπορεί να συμβαίνει και το άλλο: Επειδή βλέπουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται στην εξουσία με δρασκελιές, μπορεί από τώρα κάποιοι στην κυβέρνηση να το ρίχνουν στην τρελίτσα και ο Λοβέρδος είναι φτιαγμένος πραγματικά γι αυτό..
Από epikairo