Bαφτίζουν τους υδραυλικούς και τους ηλεκτρολόγους των δημοσίων νοσοκομείων ως οδηγούς αυτοκινήτων προκειμένου να μεταφέρουν φάρμακα και τρόφιμα στους νοσηλευόμενους ασθενείς. Απαραίτητη προϋπόθεση, να διαθέτουν άδεια οδήγησης.
Οι εργαζόμενοι στον τεχνική υπηρεσία των νοσοκομείων είναι αυτοί που καλούνται πλέον να καλύψουν τα σημαντικά κενά που προέκυψαν μετά τις 8 Απριλίου, οπότε τέθηκαν σε διαθεσιμότητα οι επαγγελματίες οδηγοί των...
Οι εργαζόμενοι στον τεχνική υπηρεσία των νοσοκομείων είναι αυτοί που καλούνται πλέον να καλύψουν τα σημαντικά κενά που προέκυψαν μετά τις 8 Απριλίου, οπότε τέθηκαν σε διαθεσιμότητα οι επαγγελματίες οδηγοί των...
Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων.
Από την εξέλιξη αυτή πρόβλημα αντιμετωπίζει το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, αφού διαθέτει περισσότερες από 100 εξωτερικές δομές, δηλαδή ξενώνες και διαμερίσματα. Ως τώρα το ΨΝΑ διέθετε 20 οδηγούς. Η δουλειά τους ήταν να μεταφέρουν φάρμακα και τρόφιμα. Ήταν επίσης υπεύθυνοι για τις μετακινήσεις των ασθενών, τόσο τις εσωτερικές (εντός του νοσοκομείου), όσο και εξωτερικές (προκειμένου να υποβληθούν σε ιατρικές εξετάσεις).
Τα δρομολόγια είχαν χωριστεί σε τέσσερις τομείς και κάλυπταν πολλές περιοχές της Αττικής,από την Καλλιθέα ως την Πετρούπολη. Σήμερα, στέλνουν από το υπουργείο Υγείας και τη Υγειονομική Περιφέρεια από έξι έως εννέα οδηγούς σε καθημερινή βάση.
Πηγή: Βήμα
Από enikos
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου