Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Ποιος είναι ο κοπρίτης; Εγώ ή ο υπουργός;...

Γράφει ο Γιώργος Κόλλιας

Είμαι Δημόσιος Υπάλληλος.
Ανήκω, δηλαδή, σ΄ εκείνη την κατάπτυστη τάξη που δυναστεύει την Ελλάδα, τους κοπρίτες, τους λουφαδόρους, τους μιζαδόρους, τους... (δεν μου έρχονται στο μυαλό άλλοι υβριστικοί χαρακτηρισμοί).
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Κι απέναντί μου βάζω τον Υπουργό. Τον όποιο Υπουργό. Ο οποίος μου αποδίδει (κι αυτός) τους παραπάνω χαρακτηρισμούς, είτε δημόσια, είτε ιδιωτικά.
Κι αναρωτιέμαι. Πόσο καλύτερος είναι...
από εμένα ο κάθε Υπουργός της κάθε Κυβέρνησης;

Δουλεύω σχεδόν τριάντα χρόνια στο Δημόσιο και κατάντησα να αμείβομαι με 1.000 € (κι αν). Ο Υπουργός αμείβεται με πολαπλάσια ποσά (αλλά πολύ...πολλαπλάσια).
Προσφέρω υπηρεσίες 8 ώρες την ημέρα. Ο Υπουργός ΑΝ πηγαίνει στο γραφείο του δεν απασχολείται πάνω από 4-5 ώρες.

Πληρώνω μόνος μου την μετακίνησή μου . Του Υπουργού την πληρώνω εγώ.

Δεν μπορώ να ασκήσω δεύτερο επάγγελμα για να συμπληρώσω το εισόδημά μου. Ο Υπουργός μπορεί να είναι παράλληλα συνταξιούχος, ή να εισπράττει εισοδήματα από άλλες πηγές (για τα νόμιμα μιλάω).

Είμαι σε καθημερινή επαφή με τον πολίτη, δέχομαι αυτοπροσώπως την κριτική του (πολλές φορές για λογαριασμό άλλων), ή την επίθεσή του. Ο υπουργός κλεισμένος πίσω από τις δρύινες πόρτες του Υπουργείου του, είναι αποκομμένος από τον πολίτη, προφυλαγμένος από τις επιθέσεις, αλλά ταυτόχρονα με πλήρη άγνοια για το τι συμβαίνει στην κοινωνία.

Τα όποια λάθη μου κινδυνεύω να να τα πληρώσω ακριβά (μέχρι και απόλυση). Ο Υπουργός τα όποια λάθη του απλά "τα αναγνωρίζει" (εάν..) και.... αυτό ήταν. Αν τα λάθη του έχουν σοβαρές επιπτώσεις στην ζωή εκατοντάδων, χιλιάδων, ίσως και εκατομμυρίων ανθρώπων δεν έχει καμία σημασία. Αποτελεί την μοναδική περίπτωση ανθρώπους που τα λάθη του δεν έχουν καμία επίπτωση στον ίδιο, αλλά στους άλλους.

Εφαρμόζω νόμους που άλλοι ψηφίζουν και είμαι υποχρεωμένος να τους υπερασπίζομαι κιόλας. Ο Υπουργός έχει την πολυτέλεια να κριτικάρει ακόμη και τους νόμους που ... ο ίδιος έχει εισηγηθεί(!).

Τελικά ποιος είναι ο παραγωγικός και ποιος ο κοπρίτης που πληρώνεται χωρίς να εργάζεται;
Εγώ ή ο Υπουργός;

Από gekollias μέσω press-gr