Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

-Ρε μπαγάσα Μήτσο, αν βγει η ΝΔ, θέλω να ξεθάψεις το 45αρι και να τους ξεπαστρέψεις!..

Από τον Βασίλη Παλαιοκώστα

Εντελώς τυχαία ο Τζον Μπόι Πεταλωτής καθώς πραγματοποιούσε επίσκεψη στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού, έπεσε πάνω στον Κουφοντίνα, ο οποίος τον περίμενε μια και είχε κυκλοφορήσει η βρώμα πως πλησιάζει ο μορφονιός βουλευτής στα πέριξ…

Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες από το «Ράδιο Αρβύλα» της φυλακής, ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος ανάμεσα στους δύο άνδρες:.....

Πεταλωτής: Ρε μπαγάσα Μητσάρα, θέλω μια χάση από σένα…

Koυφοντίνας: Τι να κάνει ένας φυλακισμένος τρομοκράτης για έναν βουλευτή; Να σε προσέχω ώστε να μην σου πετάνε γιαούρτια οι πολίτες; Η να σου ετοιμάσω τα μελίσσια; Σοβαρός να είσαι ρε συ Γιώργο…

Πεταλωτής: Πολλά μπορεί να κάνει ένας αγωνιστής με την εμπειρία σου. Αυτό που σου ζητάω είναι σε περίπτωση που κερδίσει τις εκλογές η ΝΔ, να ξεθάψεις το 45αρι και να τους ξεπαστρέψεις. Εννοώ να δώσεις τις σχετικές εντολές μια κι εσύ είσαι έγκλειστος. Πρόκειται για λαμόγια που υποκρίνονται τους αντιμνημονιακούς και αρνούνται τη συναίνεση. Στο ζητάω να το κάνεις για τη πατρίδα. Να κελαηδήσουν τα κουμπούρια, μόνο ο Ολυμπιακός, το ΠΑΣΟΚ και το Αιγάλεω να κερδάνε, οι άλλοι να πάνε να γ@μηθούν…Άμα μου κάνεις αυτή τη χάρη θα σου φέρω στο κελί τη Μόνικα Μπελούτσι, τη Μέρκελ, τη Κάρλα Μπρούνι, την Μαριέττα Χρουσαλά που της δώσαμε και τον «Αβέρωφ»…

Κουφοντίνας: Ρε Πεταλωτή, κατούρα και λίγο…Στο κάτω κάτω, δεν θα μου υπαγορεύσεις εσύ την επαναστατική μου δράση αλλά η συνείδησή μου. Για μένα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είστε τα ίδια σκατά. Ο μόνος που ξεχωρίζω είναι ο Κουρουπλής. Μόνο ο Κουρουπλής τίμησε τα παντελόνια που φοράει. Οι υπόλοιποι ούτε φίδι στο κόρφο σας…

Πεταλωτής: Mας πως μιλάς έτσι στον βουλευτή σου; Εμείς ρε μπαγάσα Μήτσο, το ΠΑΣΟΚ εννοώ, ξέρεις ότι ανέκαθεν βλέπαμε με συμπάθεια την προσπάθειά σας. Με πόνο ψυχής σας εξαρθρώσαμε…

Εκείνη τη στιγμή από το κελί του Γιωτόπουλου ακούγονταν ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου από τους «Ιππείς της Πύλου» σε στίχους Νίκου Καλογερόπουλου:

“έχω εις στον π⓪ύτσ⓪ν μου βιολιά,

έχω και τουμπερλέκια

κι όπως γουστάρω τα βαρώ

και σπάω τα ζεμπερέκια.

Όταν γυρίσω θα τους γα@μήσω

και αν αργήσω δώσ’ τους κι αυτό,

είναι τ’ @ρχίδι@ μου τα δυο...”

Μόλις το άκουσε ο Πεταλωτής έγινε καπνός…

Από το kourdistoportocali