Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Ψάχνει άλλοθι η Καιλή για να δικαιολογήσει την ψήφο της στο μεσοπρόθεσμο

«Αγανακτισμένη», πρώτο ανέκδοτο, και «θυμωμένη» δεύτερο ανέκδοτο, δηλώνει, λίγες ώρες μετά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου στη βουλή, η βουλευτής του ΠαΣοΚ Εύα Καϊλή. 

Στην αγωνία της να βρει άλλοθι για τους ψηφοφόρους της που είναι στα… κάγκελα η νεαρά και ευειδής βουλευτής… με γραπτή ανακοίνωσή της, παρακαλώ, αναφέρει: «είμαι θυμωμένη και αγανακτισμένη, γιατί δεν έχω τη δύναμη μόνη μου να διορθώσω όσα βλέπω, γιατί εδώ και μήνες επισημαίνω λάθη και καθυστερήσεις, εδώ και μήνες ζητούσα απαντήσεις ώστε...
να μην υπάρχουν δικαιολογίες».

Το εντυπωσιακό είναι ότι η Εύα της Θεσσαλονίκης , χαρακτηρίζει μεν «άθλιο και άδικο το μεσοπρόθεσμο», αλλά το ψήφισε όμως για να μην διευκολύνει, όπως ισχυρίζεται, «με την παραίτησή μου ή την αποχή μου, τους κερδοσκόπους εκείνους που ποντάρουν στην αστάθεια και την πιθανότητα χρεοκοπίας της χώρας». Ωστόσο σημειώνει δεν έδωσε λευκή επιταγή σε κανέναν.
Από  kentrinews