Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Φάγανε δυο φάγανε τρεις πληρώνουν χίλιοι δεκατρείς

Πρωινό Σαββάτου, τρεις ημέρες πριν την 3η και φαρμακερή ψηφοφορία για την εκλογή προέδρου της Δημοκρατίας, στην εκπομπή “Σαββατοκύριακο με δράση” του Σπύρου Μάλη στον Σκάϊ,. Καλεσμένοι στο πάνελ ο βουλευτής της ΝΔ Αλέξανδρος Μωραϊτάκης, ένας δημοσιογράφος ονόματι Στούπας (όχι κομματόσκυλο κατά δήλωσή του, αλλά πολύ ....κομματόσκυλο αδερφέ μου, από αυτά που φυλάνε έξω από την πόρτα του κόμματος να καθαρίσουν με την γλώσσα τους τα παπούτσια των εισερχομένων !!) Από σύριζα καλεσμένος ο πολύ καλός σύντροφος και δημοσιογράφος της Αυγής Γιώργος Κυρίτσης και σε απευθείας σύνδεση ο καθηγητής πολιτικής οικονομίας του Παντείου Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου της Σορβόννης Βεργόπουλος Κώστας (Πάντα ο πιο σημαντικός καλεσμένος έχω προσέξει είναι εκτός στούντιο σε απευθείας σύνδεση για να μην μπορεί να ακούει καθαρά και να μπορούν να τον διακόπτουν οι πάντες)

Σε κάποια στιγμή που ο καθηγητής Βεργόπουλος προσπαθούσε, μέσα από ακατάπαυστα λεκτικά πυρά...
των αντιπροσώπων των κυβερνητικών θέσεων να εξηγήσει το γιατί το χρέος δεν είναι βιώσιμο, αναφέρθηκε αποκρούοντας μια λεκτική πάσα και στο ότι η δαπάνη του δημόσιου τομέα είναι μόνο το 11% του ΑΕΠ και ότι το υπόλοιπο 89% είναι λεφτά που “φαγώθηκαν” με διάφορους άλλους τρόπους, τοκoχρεολύσια, εργολαβίες, ΜΚΟ, οφ σορ κλπ.

Σε αυτό το σημείο, ο ανεκδιήγητος κος Στούπας διακόπτοντας για πολλοστή φορά διευκρινίζει: “Να πούμε εδώ για να γίνει κατανοητό και από την κυρία Μαρία που μας ακούει, τι αντιπροσωπεύει αυτό το 11% σε νούμερα. Στα 14 χρόνια συνεχίζει, αυτό το 11% αντιπροσωπεύει 210 δις ευρώ !!! Ο δημόσιος τομέας δηλ. κόστισε ..... 210 δις. ευρώ στο Ελληνικό κράτος” !!!! (Το μεγαλύτερο μέρος ... υπονοούσε προφανώς...... του χρέους που δημιουργήθηκε τα τελευταία 14 χρόνια, είναι η δαπάνη του δημόσιου τομέα !!!!)

Το ποσόν αυτό για να γίνει καλύτερα κατανοητό από την κα Μαρία επαναλήφθηκε άλλες δύο φορές από τον κο Μωραϊτάκη και άλλες δύο φορές από τον κο Στούπα. Συνολικά 5 φορές.
210 δις ευρώ σκέφτεται πενταπλά σοκαρισμένη από την επανάληψη του ποσού η κα Μαρία (που τυχαίνει να είμαι εγώ)... Από τα 320 δισεκατομμύρια του χρέους.....τα 210 δισεκατομμύρια τα έφαγαν οι δημόσιοι υπάλληλοι !!!! Ο συνειρμός αναπόφευκτος.

Μα λοιπόν πως εγώ η κακοπροαίρετη πίστευα ότι τα λεφτά τα φάγανε οι κυβερνώντες και οι συν αυτώ; Μαζί λοιπόν τα φάγαμε.... Ο άντρας μου βλέπετε ήταν δημόσιος υπάλληλος και το σοκ μου ως εκ τούτου μεγαλύτερο καθώς αισθάνθηκα άμεσα υπεύθυνη της χρεοκοπίας του Ελληνικού κράτους. Ήμουν από αυτούς που τα φάγανε !!!!! Είχε δίκιο δλδ ο Πάγκαλος; Ε όχι δα, αυτό δεν ήμουν πρόθυμη να το χωνέψω. Όχι και να έχει δίκιο ο Πάγκαλος !!!!

Ε λοιπόν η κα Μαρία (που έτυχε να είμαι εγώ) δεν “μάσησε” Παρ΄ όλο που τα 5 σοκ της ήρθαν λίγο απότομα, βρήκε την σχετική διαύγεια για να καταλάβει το τέχνασμα της μονταζιέρας.... Αν το 11% του ΑΕΠ επί 14 χρόνια αντιπροσώπευε 210 και 9 μηδενικά, πόσα μηδενικά αντιπροσώπευε το υπόλοιπο 89% του ΑΕΠ όλα αυτά τα 14 χρόνια του φαγωποτιού; χαχαχαχαχχαχααα !!!!! Σκέφτηκα θριαμβευτικά και έτρεξα να το ανακοινώσω στον άντρα μου τον πρώην δημόσιο υπάλληλο μήπως και με διευκολύνει στον λογαριασμό. Τέλος πάντων, τον λογαριασμό τον έκανα μόνη μου με την απλή μέθοδο των τριών και έμεινα κατάπληκτη με το αποτέλεσμα.

Εάν το 11% είναι 210 δισεκατομμύρια το 89% πόσο είναι; (Χ;) Τι νομίζετε ότι μου έβγαλε το κομπιουτεράκι φίλοι μου; 1,7 και 12 μηδενικά που σημαίνει 1,7 τρισεκατομμύρια !!!!!!!! Συνολικά σχεδόν 2 τρισεκατομμύρια ανακυκλώσαμε αυτά τα 14 χρόνια !!!!! 2 τρισεκατομμύρια από τα οποία το 1,7 τρισεκατομμύριο κανείς δεν ξέρει που πήγαινε και ερχότανε.... μόνο για τα 210 δις γνωρίζουμε ότι τα έφαγαν οι δημόσιοι υπάλληλοι που είναι το 11% του μυθικού ποσού που πέρασε ιπτάμενο πάνω από τα κεφάλια μας και .... χώθηκε μεγάλο μέρος του στις τσέπες κάποιων !!!! Και δεν τους έφτανε αυτό, ορμήσανε και στα ταμεία μας και τα κατασπαράξανε. Τα λεφτά που χρόνια αποταμιεύαμε για τα γεράματά μας, αυτά βρήκανε να περικόψουν με το PSI. Τα φάγανε και αυτά και κάθε ελπίδα μας μαζί.

Οι ώρες που έρχονται οι προεκλογικές, θα είναι ώρες άγριες. Η μονταζιέρα θα δουλέψει στο φουλ, Θα πρέπει οι σύντροφοι στα παράθυρα των καναλιών να είναι υποψιασμένοι καλά διαβασμένοι και προετοιμασμένοι να απαντήσουν σε όλα τα κόλπα που θα έχουν ετοιμάσει οι διάφορες μονταζιέρες. Ας στήσουμε και εμείς μια αντιμονταζιέρα βρε αδερφέ που θα μελετάει και θα οπλίζει τους μονομάχους μας με τα απαραίτητα.

Η κα Μαρία (που έτυχε να είμαι εγώ) δεν μάσησε, όμως κάποια άλλη κα Μαρία θα μασήσει είτε γιατί έχει χάσει το κομπιουτεράκι της ή γιατί μαγειρεύει εκείνη την ώρα και δεν έχει χρόνο για απλή μέθοδο των τριών ή ακόμα γιατί δεν της αρέσει η απλή μέθοδος των τριών.

Αυτή σοκαρισμένη θα το πει στην κα Κατίνα την φίλη της και στην κα Αγλαϊα την γειτόνισσα και πάει λέγοντας το βασίλειο. Θα πρέπει να μην αφήνουμε αναπάντητα τέτοια κόλπα, γιατί πως να το κάνουμε βρε παιδιά, αν σε πιάνει τόσο εύκολα κότσο ο κάθε Στούπας... πάει το έχασες το παιχνίδι, φαντάζεις ηλίθιος... ποιος θα σε εμπιστευτεί !!! Ας έχει ο κάθε σύντροφος ένα κομπιουτεράκι στην τσέπη του τέλος πάντων !!!

Της Μαριάς Ευρυδίκης Βεντούρη από sioualtec