Κραύγαζε ο Προκοπάκης…
Σκηνές ρόκ αθλιότητας με πρωταγωνιστή τον Προκοπάκη της ΝΕΡΙΤ, διαδραματίσθηκαν την Παρασκευή το πρωί στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.
Σε έξαλλη κατάσταση ο θυρωρός της παράγκας Καψή, καταγγέλλει η ΚΕΔ, έβριζε όποιον έβρισκε μπροστά του μετά το εξώδικο σε αυστηρή γλώσσα για τον διαγωνισμό μαιμού, που έστειλε σ αυτόν και στον Θ. Φορτσάκη του Εποπτικού Συμβουλίου, το δικηγορικό γραφείο του...
Σκηνές ρόκ αθλιότητας με πρωταγωνιστή τον Προκοπάκη της ΝΕΡΙΤ, διαδραματίσθηκαν την Παρασκευή το πρωί στο ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής.
Σε έξαλλη κατάσταση ο θυρωρός της παράγκας Καψή, καταγγέλλει η ΚΕΔ, έβριζε όποιον έβρισκε μπροστά του μετά το εξώδικο σε αυστηρή γλώσσα για τον διαγωνισμό μαιμού, που έστειλε σ αυτόν και στον Θ. Φορτσάκη του Εποπτικού Συμβουλίου, το δικηγορικό γραφείο του...
πρώην υπουργού Δικαιοσύνης Α. Ρουπακιώτη.
Οι δημοσιογράφοι είναι αλήτες, κραύγαζε ο Προκοπάκης στο τέταρτο όροφο του ραδιομεγάρου και οι φωνές ακούγονταν σε όλο τα γύρω γραφεία, ενώ δεν γλύτωσαν τα γαλλικά ούτε κάποιοι ψυχραιμότεροι από το γραφείο του που μάταια προσπαθούσαν να τον συγκρατούσαν.
Όπως έγινε γνωστό μετά το εξώδικο και τις αποκαλύψεις για το υπόγειο μαγειρείο σε προσλήψεις από το παράθυρο όσα συμβαίνουν στη ΝΕΡΙΤ, την επιμονή του υπουργείου Οικονομικών για μή καταβολή δεδουλευμένων τις αποκαλύψεις του πρώην Προέδρου της Βουλής Απ. Κακλαμάνη και σχετικό έγγραφο του πρώην αντιπροέδρου της ΕΣΗΕΑ Δημ. Τσαλαπάτη, ο υφυπουργός Σ. Κεδίκογλου υποχρεώθηκε και «κάλεσε τον Προκοπάκη να μαζευτεί» προφανώς, με άνωθεν εντολές, λόγω της προεκλογικής περιόδου.
Αυτός από την πλευρά του, σύμφωνα με πληροφορίες, επέρριψε ευθύνες στον Καψή και τον Μάναλη, ενώ από το περιβάλλον του υπήρξε ξαφνικά διαρροή ότι πολιτικά εκφράζεται πλέον από τις θέσεις, που υποστηρίζει το «Ποτάμι».
Στην εξώδικη δήλωση που υπογράφουν για λογαριασμό των εργαζομένων οι δικηγόροι Ακριβή Ρουπακιώτη, Ευφροσύνη Μαραγκού, Ευσταθία Κριεμάδη, επισημαίνονται προς το ΔΣ της ΝΕΡΙΤ και το Εποπτικό Συμβούλιο της ΝΕΡΙΤ, όπως νόμιμα εκπροσωπούνται από τους Γ. Προκοπάκη και Θ. Φορτσάκη
«..1. Γιατί δεν έχει δημοσιοποιηθεί ο κατάλογος της οριστικής μοριοδότησης της πρώτης φάσης, όπως προέκυψε μετά την εξέταση των ενστάσεων, που είχαν υποβληθεί, εφόσον μάλιστα στην προκήρυξη αναφερόταν, μεταξύ άλλων, ότι: “… Μετά τον έλεγχο των ενστάσεων, η Επιτροπή Αξιολόγησης θα καταρτίσει αναθεωρημένο πίνακα κατάταξης και θα προωθήσει, ενόψει του δευτέρου σταδίου, κατάλογο με όσους συγκεντρώνουν τα περισσότερα μόρια ανά κατηγορία, σε αριθμό διπλάσιο των προκηρυσσομένων θέσεων κάθε κατηγορίας…”.
2. Ποιοι είναι οι αξιολογητές, οι οποίοι συμμετέχουν στη δεύτερη φάση αξιολόγησης του βιογραφικού και εμπειρίας των ενδιαφερομένων και ποιος είναι ο ακριβής αριθμός της ICAP, όταν μάλιστα η προκήρυξη ρητά αναφέρει, ότι η ευθύνη για το δεύτερο στάδιο ανήκει αποκλειστικά στους αξιολογητές, για τους οποίους υπήρξε ειδική πρόσκληση ενδιαφέροντος και οι οποίοι συνιστούν διακριτή κατηγορία από τον “εξωτερικό τεχνικό σύμβουλο”, στην ευθύνη του οποίου βρισκόταν μόνο η πρώτη φάση; Σε κάθε περίπτωση διερωτώμαστε, με ποια ειδίκευση και εμπειρία θα κρίνουν οι υπάλληλοι της ICAP την επαγγελματική πορεία και το έργο των δημοσιογράφων;
3. Στη δεύτερη φάση της αξιολόγησης, κατά την οποία, σύμφωνα με την προκήρυξη, θα βαθμολογείται το βιογραφικό και η εμπειρία των δημοσιογράφων από δύο αξιολογητές με 1.500 μόρια κατ’ ανώτατο όριο, δημοσιεύματα, τα οποία δεν έχουν διαψευσθεί από κανέναν, αναφέρουν ότι μοριοδοτείται αποκλειστικά η τηλεοπτική εμπειρία, αν και οι θέσεις για τις οποίες έχουν γίνει οι αιτήσεις ανήκουν στο αρχείο και τη Διεύθυνση Ειδήσεων, τομείς δηλαδή, που “εξυπηρετούν” τόσο την τηλεόραση, όσο και τα ραδιόφωνα και την ιστοσελίδα της ΝΕΡΙΤ. Δεν γίνεται, άραγε, αντιληπτό ότι με τον αποκλεισμό όσων έχουν ραδιοφωνική κλπ εμπειρία από το δημοσιογραφικό προσωπικό της ΝΕΡΙΤ παραβιάζεται, πέραν των άλλων και η αρχή της ίσης μεταχείρισης;..»
typologies μέσω nonews-NEWS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.