Τι αλλάζει με το πολυνομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή την Παρασκευή.
Ένα ένα βγαίνουν στην επιφάνεια τα νέα μέτρα που συμφώνησε η κυβέρνηση με την τρόικα, για να δώσει τα προεκλογικά ψίχουλα του πρωτογενούς πλεονάσματος. Στις μεταφορές, εκτός από το καθεστώς λειτουργίας των ταξί, προωθείτε, με το πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί της Παρασκευή, η δυνατότητα παραχώρησης του ελέγχου των εισιτηρίων σε ιδιώτες.
Συγκεκριμένα, δίνει τη δυνατότητα στις συγκοινωνιακές επιχειρήσεις να αναθέτουν τον έλεγχο εισιτηρίων σε ιδιώτες, προκειμένου να μειωθεί το σχετικό κόστος, αλλά και η εισιτηροδιαφυγή. Ακόμη τα εισιτήρια...
θα πωλούνται από εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ σε περίπτωση προστίμου αν δεν εισπραχθεί μέσα σε 60 ημέρες θα μεταβιβάζεται στη ΔΟΥ και θα εισπράττεται στο πενταπλάσιο.
Αλλαγές φέρνει και στα πρόστιμα για τα ταξί το σχετικό πολυνομοσχέδιο, τα φορτηγά, αλλά και τη δημιουργία ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Αναλυτικά τι προβλέπει το νομοσχέδιο που αναρτήθηκε στο opengov.gr για δημόσια διαβούλευση όπως αναφέρει το «Βήμα»:
Μάλιστα, η διαδικασία σφράγισης χαρακτηρίζεται στην αιτιολογική έκθεση ως «ένα μέτρο το οποίο όχι μόνο χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα επαχθές για κάθε εκμεταλλευτή μιας οποιασδήποτε επιχείρησης, αλλά αναμένεται να επιφέρει επιπρόσθετες αρνητικές συνέπειες στις αστικές μετακινήσεις του Ιστορικού - Εμπορικού κέντρου της Αθήνας».
- Επίσης, δίδεται προσωρινή άδεια λειτουργίας τριών ετών σε συνεργεία αυτοκινήτων, τα οποία εξακολουθούν να λειτουργούν σε περιοχές που αναθεωρήθηκαν οι χρήσεις γης του εγκεκριμένου ρυμοτομικού τους σχεδίου, σύμφωνα με τις οποίες απαγορεύεται η ίδρυση νέων συνεργείων.
Fast track για τις κεραίες
- Για τις κεραίες της κινητής τηλεφωνίας προβλέπεται ότι οι πολεοδομικές υπηρεσίες «στις οποίες κατατίθενται τα δικαιολογητικά για την έγκριση της τοποθέτησης των κατασκευών κεραιών που έχουν αδειοδοτηθεί ή αδειοδοτούνται από την ΕΕΤΤ σε εφαρμογή του προγενέστερου του ν. 4053/2012 νομοθετικού πλαισίου, υποχρεούνται εντός δύο μηνών από την κατάθεση των δικαιολογητικών να αποφανθούν αιτιολογημένα επί της νομιμότητας, πληρότητας και καταλληλότητας αυτών».
«Αν το διάστημα αυτό παρέλθει χωρίς απάντηση της Πολεοδομικής Υπηρεσίας, θεωρείται ότι έχει χορηγηθεί η πολεοδομική έγκριση και η κεραία δύναται να ηλεκτροδοτηθεί μετά από υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης προς την ηλεκτρική εταιρεία» σημειώνεται.
- Δεν θα απαιτείται τροποποίηση της άδειας κατασκευής κεραίας ή του πιστοποιητικού πληρότητας, ούτε έκδοση νέας άδειας κατασκευής κεραίας, αλλά η υποβολή Τυποποιημένης Δήλωσης στο Σύστημα Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτήσεων (ΣΗΛΥΑ) σε περίπτωση αναβάθμισης των παρεχoμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών προς το κοινό με την τροποποίηση των υφισταμένων κεραιοσυστημάτων.
- Με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, αποδίδεται εφάπαξ στον Κρατικό Προϋπολογισμό εντός του 2014 το σύνολο του αδιάθετου αποθεματικού των ετών 1995 έως και 2012, που δεν έχει διατεθεί για δαπάνες της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και παραμένει στην Ε.Ε.Τ.Τ.
- Επανασυνιστάται η Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Συμβάντων, ως ανεξάρτητη διοικητική αρχή, η οποία θα διερευνά κάθε σιδηροδρομικό ατύχημα και σοβαρό συμβάν, με στόχο τη διακρίβωση των αιτίων που προκάλεσε το ατύχημα ή το σοβαρό συμβάν και όχι τη διαπίστωση υπαιτιότητας και τον καταλογισμό ευθυνών ή την αναγνώριση αξιώσεων.
Και αυτό διότι, σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, η εφαρμογή του υφιστάμενου νομικού πλαισίου αποδείχθηκε δυσχερής, αφού η Επιτροπή «δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στο έργο της, κυρίως λόγω των δυσχερειών ανεπαρκούς στελέχωσής της και την αδυναμία λήψης αποφάσεων».
Μάλιστα, αποκαλύπτεται ότι η Κομισιόν «στο πλαίσιο προδικαστικής διερεύνησης αρχικά και προειδοποιητικής επιστολής στη συνέχεια αναφορικά με τη συμμόρφωση της Ελλάδας ... αμφισβήτησε τη λειτουργική και διοικητική αυτοτέλεια του φορέα διερεύνησης που είχε συσταθεί ως Επιτροπή Διερεύνησης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, λόγω της εποπτικής αρμοδιότητας του Υπουργού Υποδομών» σημειώνεται
- Η Εθνική Εποπτική Αρχή Αεροναυτιλίας γίνεται πλέον ανεξάρτητη διοικητική Αρχή, υπαγομένη απ΄ευθείας στον υπουργό Υποδομών και διευρύνεται ο ρόλος της, καθώς αναλαμβάνει την εποπτεία, τον έλεγχο και την πιστοποίηση των υπηρεσιών αεροναυτιλίας πολιτικής αεροπορίας και θα μπορεί να λαμβάνει μέτρα για τη συμμόρφωση των παρόχων υπηρεσιών αεροναυτιλίας. Μάλιστα, στην αιτιολογική έκθεση αποκαλύπτεται ότι υπήρξαν αρνητικές επιθεωρήσεις των διεθνών και ευρωπαϊκών οργανισμών στην Ελλάδα (EASA και ICAO) και πλησίαζε «καμπάνα» από την ΕΕ.
Από alfavita
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου