Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Οταν ο Τατσόπουλος διδάσκει ... "αριστερό ήθος" - Χ€$τηκ@ αν οι χρυσαυγίτες με λένε γκέι!...

Πόση εμετική αθλιότητα μπορεί να κρύβονται μέσα σε ελάχιστες λέξεις!!! Διαβάστε δήλωση του βουλευτή Πέτρου Τατσόπουλου:

«Δεν ήμουν ποτέ φαλλοκράτης. Εγώ ακόμα και τότε ήμουν γατουλογ@μούλης, στο τρίψιμο, στο σούξου μούξου! Πέσε πέσε πέσε... στο τέλος πήδαγες! Ποτέ δεν ήμουν ο macho τύπος».

Την παραπάνω δήλωση έκανε σήμερα ο τύπος που έχει «πηδήξει την μισή Αθήνα» μιλώντας...
στο «Πρωινό μου» στο MEGA.

Τι να σχολιάσεις… Θλίψη… για το γεγονός ότι τέτοιοι αχρείοι τύποι κατόρθωσαν να εκλεγούν βουλευτές με την ψήφο πολιτών που δηλώνουν αριστεροί…

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

Χ€$τηκ@ αν οι χρυσαυγίτες με λένε γκέι!...  
Η Χρυσή Αυγή πρέπει με πολιτική απόφαση να βγει εκτός νόμου, είπε μεταξύ άλλων στην εκπομπή του Κωστόπουλου (MEGA), ο Τατσοπουλος.

Και δεν έμεινε μόνο εκεί.  Δήλωσε πως "χ€$τηκ@ αν οι Χρυσαυγίτες με λένε γκέι".
Τα υπόλοιπα, στο παρακάτω βίντεο:
Από nonews-NEWS