Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

"Αξιότιμε κύριε τραπεζίτη..."

Έ να απίστευτο βίντεο με πρωταγωνιστή τον Κύπριο συγγραφέα Χριστόφορο Τορναρίτη, να βγάζει διάγγελμα αυτός στους τραπεζίτες κάνει από χτες το γύρο του διαδικτύου με χιλιάδες like και κοινοποιήσεις. Το  βίντεο είναι απλά απολαυστικό και μάλιστα σε κάποιο σημείο, στο 3.10 συγκεκριμένα και ο ίδιος σκάει στα γέλια.

Αξιότιμε κύριε τραπεζίτη,

Επικοινωνώ μαζί σας για να σας ενημερώσω σχετικά με απόφασή μου που έχω λάβει και που αφορά το οικιστικό δάνειο που έχουμε...
συνάψει κατά το περασμένο έτος. Όπως γνωρίζετε, κατά τον Ιούλιο του 2011 έχω λάβει από την τράπεζά σας δάνειο, από το οποίο σας οφείλω σήμερα το ποσόν των 1,400,000 ευρώ. Δυστυχώς, λόγω των κακών οικονομικών συνθηκών που επικρατούν διεθνώς, αλλά και στην Κύπρο, λόγω κάποιων ανεξέλεγκτων αγορών που έκαναν πρόσφατα η σύζυγος και η κόρη μου, αλλά και λόγω κάποιων σοβαρών προβλημάτων που αντιμετώπισα προσωπικά προσφάτως με τον τζόγο, η οικονομική κατάσταση της οικογένειάς μου βρίσκεται στα χειρότερα επίπεδα από το έτος 1990, όταν και τέλεσα τον γάμο μου.

Διά τον λόγον αυτό, συγκάλεσα έκτακτο οικογενειακό συμβούλιο, το οποίο διεξήχθη σε έντονο κλίμα στις 17/03/2013, και στο οποίο λήφθηκαν οι ακόλουθες δύσκολες και οδυνηρές αποφάσεις:

1. Γίνεται, με άμεση ισχύ, «κούρεμα» του δανείου που σας οφείλουμε κατά 30,69%. Στο κούρεμα αυτό θα αναφερόμαστε από τώρα και στο εξής ως «αποκοπή κατανόησης και επαγγελματισμού».

2. Οι ετήσιες δόσεις προς την τράπεζά σας μειώνονται από 12 σε 8.

3. Το επιτόκιο δανεισμού μετατρέπεται άμεσα από 6,5% σε 3,73% Γνωρίζω ότι η απόφασή μας αυτή πιθανόν να μειώσει τα αναμενόμενα κέρδη της Τράπεζάς σας. Παρόλ' αυτά, είμαστε πεπεισμένοι ότι η εν λόγω απόφαση εξυπηρετεί και τα δικά σας συμφέροντα, διότι με την «αποκοπή κατανόησης και επαγγελματισμού» μειώνεται ο κίνδυνος να χάσετε ολόκληρο το ποσό του δανείου που μου παραχωρήσατε, κάτι που θα συμβεί σε περίπτωση άτακτης χρεοκοπίας μου.

Γνωρίζω, επίσης, ότι η απόφασή μας αυτή δεν έχει προηγούμενο στα χρηματοοικονομικά δρώμενα, και ότι πιθανόν να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου όσον αφορά τις σχέσεις μεταξύ τράπεζας-δανειολήπτη, αλλά στην προκειμένη περίπτωση κρίναμε ότι ίσως να είναι η λιγότερο επώδυνη λύση για όλους (ίσως και όχι, αλλά αυτό θα φανεί σε βάθος χρόνου).

Ως αντιστάθμισμα της «αποκοπής κατανόησης και επαγγελματισμού», προτίθεμαι να σας παραχωρήσω το 100% των μετοχών μου στην Τράπεζα σας που έχω αγοράσει από το έτος 2000-2012 και που η αξία τους, αν και μικρή, υπάρχει η προοπτική μελλοντικά να αυξηθεί σημαντικά. Επίσης, στην περίπτωση που στα επόμενα επτά χρόνια η τράπεζά σας δεν προβεί σε κατάσχεση της πρώτης κατοικίας κάποιου από τους χρεώστες της επειδή δεν πλήρωνε δόσεις που σας οφείλει, τότε δεσμεύομαι κατηγορηματικά ενώπιον του κυπριακού λαού, αλλά και προς τον διεθνή παράγοντα, ότι θα σας παραχωρήσω το 50% του νερού που πιθανόν να βρω στη διάτρηση που σκοπεύω να πραγματοποιήσω στο οικόπεδό μου, για δέκα συνεχόμενα έτη. Είμαι σίγουρος πως θα δείτε την απόφασή μας με κατανόηση. Ευελπιστώ και σε περαιτέρω συνεργασία στα επόμενα χρόνια.

Από nonews-NEWS