Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Kαλημέρα κ. απευθείας αναθέσεις & σια... καλοταϊσμένοι δημοσιογράφοι της σιωπής... Δικαστής να φοράει παντελόνια δεν υπάρχει;

Από τον Γιώργο Σταμάτη.
ΜΟΝΟ στο PRESS-GR.
Aναπάντητα παραμένουν ακόμη από τον περιφερειάρχη Γ. Σγουρό τα ερωτήματα για το μεγάλο "project" των περίπου 10.000.000 ευρώ για την "τουριστική προβολή" της Περιφέρειας. Θέματα φαίνεται όμως ότι δημιουργούνται και με την φάμπρικα των απευθείας αναθέσεων στην Περιφέρεια Αττικής που σαρώνει ακόμη και...
τα «ψίχουλα» μερικών δεκάδων χιλιάδων (....) ευρώ!…
Οι κακοί δημόσιοι υπάλληλοι της Περιφέρειας δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους, ή όλα γίνονται έκτακτα και με απευθείας ανάθεση; Το περίεργο θέμα αφορά τη δακοκτονία και την ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ που έκανε, προ ημερών, ο κ. Σγουρός όταν ο δάκος είχε ήδη γίνει τέρας! Ποιος θα δώσει εξηγήσεις, την ώρα που τα στοιχεία βοβούν; Μήπως το καλύτερο, προς το παρόν, από όλα είναι να γίνει μια εισαγγελική έρευνα;

Μπορεί η πλειοψηφία και κάποιοι άλλοι να ψήφισαν το σκάνδαλο Σγουρού στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, των 8,5 εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της Αττικής, αλλά καταλυτική και αποκαλυπτική υπήρξε η στάση της Άννας Ροκοφύλλου η οποία παραιτήθηκε από τη θέση της εντεταλμένης συμβούλου Τουρισμού. Η κ. Ροκοφύλλου (που είχε εκλεγεί σύμβουλος με την παράταξη Σγουρού) αποκάλυψε ότι αν και είχε την αρμοδιότητα και είχε ζητήσει από την εταιρεία να ενημερωθεί με αναλυτικά στοιχεία για την πρότασή της, οι αρμόδιοι αρνούνταν να το κάνουν και να συενργαστούν. Αυτό δημιουγεί αυτομάτως ένα πρόσθετο θέμα για τον κ. Σγουρό.

Όπως πρόσθεσε μάλιστα η κ. Ροκοφύλλου, ενημερώθηκε τελικά μόλις τρεις ημέρες πριν από τη συνεδρίαση του Συμβουλίου μέσω της ημερήσιας διάταξης που κυκλοφόρησε. Η κ. Ροκοφύλλου διαφώνησε επίσης και με τον εσωτερικό καταμερισμό των κονδυλίων τονίζοντας πρώτον ότι οι δράσεις που προβλέπονται θα πρέπει να είναι ανταποδοτικές και δεύτερον ότι το μεγαλύτερο μέρος των κονδυλίων θα έπρεπε να αφορά διαφημιστική και τουριστική προβολή στο εξωτερικό και το μικρότερο στο εσωτερικό της χώρας. Τώρα συνέβη το αντίθετο: Περίπου τα 7.000.000 ευρώ θα μοιραστούν στο εσωτερικό και μόλις το 1.500.000 είναι για το εξωτερικό.

Τελικά η Α. Ροκοφύλλου δεν ψήφισε τη σύμβαση (απέχοντας από την ψηφοφορία), αλλά όσα είπε, όπως και η παραίτησή της, αποτελούν κόλαφο για τον περιφερειάρχη καθώς και για όσους ψήφισαν αυτή την πολιτικά τουλάχιστον σκανδαλώδη απόφαση.
Από press-gr

Σκορπίζει εκατομμύρια ευρώ ο Σγουρός!...

Από το http://www.aftodioikisi.gr.

Π. ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΚΑΝΔΑΛΟ 8,5 ΕΚΑΤ. € ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ.
Site που ο σχεδιασμός και η κατασκευή του θα κοστίσουν 1,3 εκατ. ευρώ (!!!) και η φιλοξενία του...μόλις 77 χιλ. ευρώ, δημιουργία σελίδων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, twitter κλπ) με κόστος μισό εκατ. ευρώ (!!!), δημιουργία logo τουριστικής προβολής μόνο 170 χιλ. ευρώ (!!!),* αλλά και επικαιροποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου στην τιμή... προσφοράς των 426 χιλ. ευρώ (!!!): Αυτά και άλλα πολλά περιλαμβάνει σε εννέα, παραχωμένες κάπου στη μέση, από τις πάνω από 800 σελίδες του το Master Plan της τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής που θα κοστίσει συνολικά πάνω από 8,5 εκατ. ευρώ (8.538.843 ευρώ)!!!
Η συγκεκριμένη σκανδαλώδης σύμβαση για το έργο «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Αττικής» που έχει υπογράψει από την 1/2/2012 ο περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός με την εταιρεία «McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕΕ» (Α.Π. 14287/1/2/2012) για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής και έρχεται προς έγκριση στην αυριανή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου (ξεκινά στις 3 το μεσημέρι) ξεπερνά κάθε φαντασία ακόμη και για παλαιότερες περιόδους παχεών αγελάδων. Πόσο μάλλον σήμερα που ένα μεγάλο τμήμα των πολιτών και της Αττικής ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας και αναζητά ένα πιάτο φαγητό στα συσσίτια.
Τα πέντε θανάσιμα αμαρτήματα:
-Τα 663.090 ευρώ (815.110 ευρώ με ΦΠΑ) που θα «σκάσει» ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός για να σχεδιάσει διαδικτυακή πύλη για την τουριστική της προβολή και τα άλλα 390.500 (480.315 με ΦΠΑ) -(ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΦΠΑ: 1.295.425!!!!) για να την κατασκευάσει την ώρα που θα μπορούσε να το κάνει με μηδέν κόστος, χρησιμοποιώντας τους τεχνικούς και webdesigners της Περιφέρειας, και όταν στην ελεύθερη αγορά μια τέτοια δράση κοστίζει το πολύ 10-15.000 ευρώ.
-Λίγο... λιγότερο θα κοστίσουν, εξάλλου, στην Περιφέρεια Αττικής και τους πολίτες της οι... δωρεάν υπηρεσίες που παρέχονται μέσω Ίντερνετ, όπως το Facebook, το YouTube, το Flickr, και γενικότερα η παρουσία της περιφέρειας για την τουριστική της προβολή στα «social media»: 463.500 ευρώ (570.105 ευρώ με ΦΠΑ).
-Επιπλέον; Τα 138.842,98 (170.776 με ΦΠΑ), που θα δώσει η Περιφέρεια Αττικής για τη δημιουργία τουριστικού logo (!!!!),
-Αλλά και τα 77.000 ευρώ (94.710 ευρώ με ΦΠΑ) που θα πληρώσει για τη φιλοξενία της διαδικτυακής πύλης σε... πραγματικούς σέρβερ (!!!), την ώρα που η ακριβότερη «φιλοξενία» μπορεί να στοιχίσει το πολύ 1000 με 2000 ευρώ το χρόνο. Είναι χαρακτηριστικό πως στην ελεύθερη αγορά, και για παράδειγμα, στο μεγαλύτερο τηλεπικοινωνιακό φορέα της χώρας μας, τον ΟΤΕ, η... φιλοξενία της ιστοσελίδας με συνδρομή ISDN 128 K κοστίζει το μήνα... 70,28 ευρώ (χωρίς τις συμπληρωματικές υπηρεσίες). Με λίγα λόγια, αν πολλαπλασιάσουμε τους μήνες (περίπου 30) μέχρι την ολοκλήρωση του ΟΠΕΕΣ (τέλος 2015), θα δούμε ότι θα κοστίσει στην Περιφέρεια Αττικής... 2.108,4 ευρώ και όχι... 77.000 ευρώ!!!

Το... 77.000 ευρώ δε «βγαίνει» ακόμα και αν αγοράσει κάποιος τις πρόσθετες υπηρεσίες που ανέρχονται συνολικά στα 197,27 ευρώ (Χ30 μήνες = 5.198,1 ευρώ).
-Μάλιστα, το Ολοκληρωμένο Περιφερειακό Επιχειρησιακό και Επικοινωνιακό Σχέδιο (ΟΠΕΕΣ - Master Plan) είναι τόσο...Ολοκληρωμένο που για την επικαιροποίησή του προβλέπονται 347.107,44 ευρω (426.942,15 με ΦΠΑ)!!!!
Εκτός προθεσμίας, και όμως... σφυρίζει αδιάφορα
Πέραν των ουσιαστικών λόγων που η συγκεκριμένη σύμβαση δεν μπορεί να προχωρήσει υπάρχουν και τυπικοί: Συγκεκριμένα, παρά το ότι η Διακήρυξη και η σύμβαση προβλέπουν πως η ανάδοχος εταιρεία θα πρέπει να έχει υποβάλει μέσα σε δύο μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας (1/2/12) ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα (marketing plan, ανάλυση εσωτερικού & εξωτερικού περιβάλλοντος, μείγμα προωθητικών μέσων κ.λπ.) για το ΟΠΕΕΣ, η εταιρεία έδωσε την όλη τεχνική μελέτη στην Περιφέρεια Αττικής με καθυστέρηση πέντε μηνών. Ο, δε, περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός φαίνεται πως δεν ενοχλείται από το γεγονός, δεν ακυρώνει τη σύμβαση, και μάλιστα -προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα- θα την «περάσει», όπως προαναφέρθηκε, στην αυριανή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Αττικής.
Πρώτα η υπογραφή της σύμβασης με ιδιώτη,μετά η έγκριση από το περιφερειακό συμβούλιο
Και ο λόγος; Για να... μπει το νερό στο αυλάκι, και να αρχίσει να «κυλά» το ΟΠΕΕΣ και η σύμβαση με την «McCann Erickson Διαφημιστική ΑΕΕ», ο Γ. Σγουρός είναι υποχρεωμένος να το «περάσει» από το περιφερειακό συμβούλιο**, προκειμένου να πει το «ναι» το υπουργείο Τουρισμό και να αρχίσει η υλοποίησή του.
Τι προβλέπει το ΟΠΠΕΣ
Οι προωθητικές και επικοινωνιακές ενέργειες του έργου (η δράση «αναπτύσσεται» και στα ελληνικά και στα αγγλικά), όπως αναφέρονταν στη Διακήρυξη του διαγωνισμού για την εξεύρεση αναδόχου και αναλύονται στον ΟΠΕΕΣ, είναι οι παρακάτω και κοστίζουν (οι τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ) στην περιφέρεια και κατ' επέκταση στον έλληνα φορολογούμενο:

  • Δημιουργία Περιφερειακής Τουριστικής Ταυτότητας (λογότυπο, σλόγκαν, μότο κ.λπ.): 138.842,98 ευρώ
  • Δημιουργία και παραγωγή προωθητικού υλικού (τουριστικό έντυπο, γενικό έντυπο περιφέρειας, θεματικά έντυπα με τα νησιά, αφίσες, post cards, λεύκωμα, usb sticks, press kits δημοσιογράφων κ.λπ.): 694.214,88 ευρώ.
  • Δημιουργία και διαχείριση ηλεκτρονικού περιεχομένου (κατασκευή διαδικτυακής πύλης, υποστήριξη και φιλοξενία της, web banners, smartphones applications, «κανάλι» στο YouTube, facebook, twitter, flickr, istagram, printerest, δώρα για διαγωνισμούς στα «social media» κ.λπ.): 1.943.802 ευρώ.
  • Καταχωρήσεις σε ελληνικά και ξένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Internet campaign - banners, Τύπος εξωτερικού, 1.450 σποτ στο «Travel Channel»): 1.735.537 ευρώ.
  • Παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (84 τηλεοπτικά σποτ σε έξι γλώσσες, 10.000 CD ROM/DVD κ.λπ.): 694.215 ευρώ.
  • Προσκλήσεις δημοσιογράφων, επαγγελματιών του Τουρισμού και συγκρότηση «Δικτύου Φίλων της Περιφέρειας» (συγγραφή δελτίων Τύπου, κειμένων στα ΜΜΕ, προσκλήσεις ξένων δημοσιογράφων «Φίλων της Περιφέρειας», προβολή της συμμετοχής της περιφέρειας σε τουριστικές εκθέσεις, media monitoring και ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης δημοσιογράφων και tours operators, ενημέρωση και ανάπτυξη «σχέσεων» με τουριστικά πρακτορεία και αποστολή ενημερωτικού υλικού, media training, crisis manual, radian 6 κ.λπ.): 347,107 ευρώ.
  • Οργάνωση συμμετοχής της Περιφέρειας Αττικής σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό και στο εσωτερικό (branding περιπτέρου, ενοικίαση χώρου, έξοδα εκθέσεων, έξοδα διοργανωτή, διοργάνωση παράλληλων εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια του Μαραθωνίου, δημιουργικά υλικά κ.λπ.): 1.041.322,31.
  • Σε αυτά προστίθεται και η Κατάρτιση και Επικαιροποίηση του ΟΠΕΕΣ: 347,107,44 ευρώ.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΝΑ ΥΠΟΕΡΓΟ, ΕΔΩ.
Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη Πράξη, η τουριστική προβολή της Αττικής, εντάχθηκε στο Ε.Π. «Αττική 2007-2013» με την 4006/9.7.2009 απόφαση του γενικού γραμματέα Περιφέρειας Αττικής, με τελικό δικαιούχο τη Διεύθυνση Σχεδιασμού & Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής και προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ. Το, δε, πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το 2015 έχοντας κύριο στόχο την προβολή της Περιφέρειας σε διεθνές επίπεδο, «ως εξαιρετικού τουριστικού brand» και την ανάδειξη των θετικών στοιχείων των περιοχών που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Αττικής (π.χ.. Αθήνα, νησιά Αργοσαρωνικού, Πειραιάς κ.λπ.).

* H aftodioikisi.gr προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ τη δημιουργία των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, την εκπαίδευση των υπαλλήλων της περιφέρειας για τη λειτουργία τους αλλά και την επικαιροποίηση του Μaster Plan και με κάτω από 10.000 ευρώ τη σχεδιάση και κατασκευή site τουριστικής προβολής της Αττικής, τη φιλοξενία του και το logo τουριστικής προβολής.
** Το προβλέπει το άρθρο 30 του Ν. 3498/2006, σύμφωνα με το οποίο προγράμματα και γενικά ενέργειες που αφορούν στην τουριστική προβολή και διαφήμιση της χώρας ή περιοχών αυτής στο εσωτερικό και εξωτερικό, τα οποία καταρτίζονται ή υλοποιούνται από οποιονδήποτε φορέα του Δημοσίου, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και γενικά του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ανεξάρτητα από την πηγή της χρηματοδότησης, πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη του αρμόδιου υπουργείου. Πριν, όμως, από αυτό, σύμφωνα με την 15566/23.11.2011 εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Τουρισμού, θα πρέπει να έχουν το «ΟΚ» από το περιφερειακό ή δημοτικό συμβούλιο.

Από press-gr

Σε παραιτήσεις της Α. Ροκοφύλλου από τη θέση της εντεταλμένης συμβούλου Τουρισμού και του Σπ. Σπυρίδωνα από την Επιτροπή Τουρισμού, οδήγησε η (ανεξήγητη;) επιμονή του πειφερειάρχη Γ. Σγουρού να περάσει «εδώ και τώρα» και χωρίς αλλαγές, από το περιφερειακό συμβούλιο, τη σκανδαλώδη σύμβαση* των 8,5 εκατ. ευρώ για την τουριστική προβολή της Αττικής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την υπερψήφισή της σύμβασης μόνον από τους συμβούλους της πλειοψηφίας και τον Γρ. Ψαριανό της ΔΗΜ.ΑΡ., ακόμη και πολλοί από αυτούς που ψήφισαν υπέρ έκαναν λόγο για «πύρρεια νίκη» του περιφερειάρχη, καθώς τα όσα ακούστηκαν κατά τη διάρκεια της πεντάωρης συζήτησης ήταν αποκαλυπτικά.

Ροκοφύλλου: Δεν είναι δυνατόν να δίνουμε για site 2 εκατ.
Στην ομιλία της η Άννα Ροκοφύλλου, πρώτη σε σταυρούς περιφερειακή σύμβουλος της παράταξης Σγουρού εξήγησε ότι υποβάλλει την παραίτησή της γιατί αν και αρμόδια δεν υπήρξε καμία συνεργασία της εταιρείας μαζί της («όταν ζήτησα να συνεργαστώ βρήκα κλειστές πόρτες», τόνισε), προβλέποντας ότι «μια εταιρεία που δεν συνεργάστηκε ποτέ με τη διεύθυνση Τουρισμού δεν θα συνεργαστεί ούτε από εδώ και πέρα».

Παράλληλα ζήτησε μετ' επιτάσεως να συγχρονιστούν οι τιμές με τη σημερινή πραγματικότητα: «Δεν είναι δυνατόν να δίνουμε για ένα site 2 εκατ. ευρώ» και από τα 7 εκατ. ευρώ συνολικά (σ.σ. προ ΦΠΑ) μόνο τα 2 εκατ. να δίνονται σε διαφήμιση. «Κοιτάξτε να αλλάξετε τις δράσεις σας», είπε απευθυνόμενη προς τους δέκα (!) εκπροσώπους της Mc Cann Erickson, προσθέτοντας ότι «δίνονται 1 εκατ. ευρώ για συμμετοχή σε εκθέσεις και ακόμη σχεδόν 1 εκατ. ευρώ για έντυπα τη στιγμή που είναι γνωστό ότι τέτοιου είδους δράσεις έχουν ελάχιστη αποτελεσματικότητα»

Σπ. Σπυρίδων: Τα κόστη είναι μιας άλλης εποχής
Στο ίδιος μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρώην περιφερειάρχης, πρώην δήμαρχος Πόρου και νυν περιφερειακός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης Σπ. Σπυρίδων ο οποίος κατήγγειλε ότι «δεν συνεκλήθη ποτέ η Επιτροπή Τουρισμού για το θέμα της τουριστικής προβολής». Μάλιστα, είχε έντονη λογομαχία με τον περιφερειάρχη Γ. Σγουρό όταν ο τελευταίος υποστήριξε ότι η τουριστική προβολή είναι έργο του ΕΣΠΑ και γι' αυτό παρακολουθείται μόνο από τη συγκεκριμένη διεύθυνση (!), τονίζοντας του ότι οι ισχυρισμοί του είναι απαράδεκτοι.

Επιπλέον ο κ. Σπυρίδων στηλίτευσε τα υπέρογκα κόστη που «έχουν σχέση με μία άλλη εποχή όταν οι αμοιβές ήταν τελείως διαφορετικές . Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε 2 εκατ. ευρώ για δράσεις μέσω του Διαδικτύου», είπε χαρακτηριστικά.

Νωρίτερα ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Β. Κικίλιας είχε καλέσει σε όλους τους τόνους τον περιφερειάρχη να αποσύρει τη σύμβαση και να τη φέρει σε ένα μήνα για να ξαναδούν από την αρχή εκπρόσωποι των παρατάξεων κι φορείς του τουρισμού τα κόστη και τις δράσεις. Ωστόσο, η απάντηση του Γ. Σγουρού ήταν αρνητική: «Δεν υπάρχει καμία αναβολή. Αν θέλει η υπουργός (Τουρισμού) ας την απορρίψει».

Γ. Μανώλης: Θα μας κρεμάσει ο κόσμος με τέτοια ποσά
Στο θέμα του κόστους αναφέρθηκε και ο περιφερειακός σύμβουλος και στέλεχος των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», Γ. Μανώλης: «Όταν βγήκε στον αέρα αυτός ο διαγωνισμός ήταν άλλη συγκυρία για τη χώρα μας. Είναι δυνατόν να δίνουμε για site 1,5 εκατ. ευρώ; Θα μας κρεμάσει ο κόσμος με τέτοια ποσά», είπε χαρακτηριστικά. Παράλληλα αμφισβήτησε τις δράσεις της εταιρείας προσθέτοντας με έμφαση: «Μας λέτε ότι θα μας φέρετε δημοσιογράφους από την Ευρώπη. Και που ξέρουμε εμείς ότι δεν θα μας φέρετε πέντε φίλους σας; Μας λέτε ότι θα προβάλετε spot. Σε ποια ΜΜΕ θα γίνει αυτό; Έτσι όπως είναι γραμμένα στην πρόταση δεν είναι μετρήσιμα».

Από την πλευρά του ο περιφερειακός σύμβουλος και νυν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Αθανασίου που είχε φέρει το θέμα με προ έτους ερώτησή του στο Περιφερειακό Συμβούλιου άφησε υπονοούμενα για τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε ο διαγωνισμός επί κρατικού περιφερειάρχη Μπ. Μανιάτη.
Από Press-gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στην αυριανή συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ε.Δ.Σ.Ν.Α. πληροφορηθήκαμε ότι θα τεθεί θέμα απευθείας ανάθεσης των λειτουργιών του Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής σε εργολάβο που ήδη βρίσκεται εγκατεστημένος στο χώρο.
Φαίνεται ότι ο επικεφαλής του Ε.Δ.Σ.Ν.Α. κ. Γιάννης Σγουρός μεθοδεύει κατακαλόκαιρο μία σύμβαση-δώρο στα μεγάλα εκδοτικά-εργολαβικά συμφέροντα που προασπίζει. Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός ότι εδώ και επτά μήνες τηρεί σιγή ιχθύος στο θέμα της εκτέλεσης του... κυρίου έργου του φορέα που ο ίδιος εποπτεύει από εργολάβο και μάλιστα χωρίς σύμβαση. Τον ίδιο εργολάβο θέλει να πριμοδοτήσει τώρα με 2,5-3 εκατομμύρια ευρώ. 
Τα ίδια ακριβώς συμφέροντα προσπάθησε να εξυπηρετήσει ο κ. Σγουρός από τον πρώτο κιόλας μήνα της ανάληψης των καθηκόντων του ως Περιφερειαρχής Αττικής, καλώντας τρία διαδοχικά Διοικητικά Συμβούλια προκειμένου να εκχωρήσει σε ιδιώτες τη διαχείριση των απορριμμάτων της Αττικής. Χρησιμοποίησε μάλιστα και τις δυνάμεις καταστολής για να αποτρέψει την είσοδο των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην αίθουσα του Διοικητικού Συμβουλίου. 
Αντί λοιπόν ο κ. Σγουρός να επιχειρεί να αναθέσει απευθείας σε εργολάβο τη λειτουργία του Χ.Υ.Τ.Α. Φυλής και μάλιστα παρανόμως, αφού το ποσό της προωθούμενης σύμβασης υπερβαίνει τραγικά το όριο της νόμιμης απευθείας ανάθεσης, ας προωθήσει την επισκευή των προωθητήρων του Ε.Δ.Σ.Ν.Α. οι οποίοι βρίσκονται επί ένα και πλέον χρόνο ακινητοποιημένοι για 50.000 ευρώ αλλά και την ενεργοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.
        Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ένα χρόνο τώρα έχει επισημάνει το πρόβλημα της σκόπιμης όπως αποδεικνύεται απαξίωσης του εξοπλισμού και του προσωπικού του Ε.Δ.Σ.Ν.Α. τόσο από την προηγούμενη διοίκηση όσο και από την παρούσα. Αν δε, θέλει ο κ. Σγουρός να αναζητήσει τους υπαίτιους και υπεύθυνους για τη σημερινή κατάσταση του Ε.Δ.Σ.Ν.Α., δεν έχει παρά να κοιτάξει δίπλα του…   
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

Από τη Σίβυλλα, μοντάζ Γρέκι