Έντονη καταναλωτική... μανία παρατηρείται εν μέσω κρίσης στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή υπό την προεδρία του Δημήτρη Σπυράκου. Δαπάνες για νέους υπολογιστές, νέους εκτυπωτές, γραφικές ύλες, μελάνια αλλά και ... καινούργια πολυτελή έπιπλα εγκρίθηκαν τους τελευταίους μήνες από την προεδρία της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.
Καθότι φαίνεται ο κ. Σπυράκος θέλησε να δώσει έναν αέρα ανανέωσης στον τεχνολογικό και...
όχι μόνο εξοπλισμό των γραφείων της Γραμματείας. Με έξοδα των ελλήνων φορολογούμενων που ξεπερνούν συνολικά τα 30.000 ευρώ καθώς και με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης σε εταιρείες ο κ. Σπυράκος είχε ως μοναδικό σκοπό να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων...
Συγκεκριμένα, ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, σύμφωνα με αναρτητέες δαπάνες στο πρόγραμμα «Διαύγεια», ενέκρινε κονδύλι ύψους 4.392,58 ευρώ (!) για την προμήθεια επίπλων γραφείου για τις ανάγκες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή με την διαδικασία της απευθειας ανάθεσης στην εταιρεία Μ. Παπαιωάννου- Γ. Καραμπίνας Ο.Ε. στις 16/09/11.Στις 31/10/11 η Γραμματεία ενέκρινε δαπάνη ύψους 5.972,88 ευρώ για την αγορά νέων υπολογιστών από την εταιρεία Π. ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.
Ένα μήνα μετά, στις 8/11/11, ο κ. Σπυράκος υπέγραψε την έγκριση δαπάνης ύψους 4699,58 ευρώ για την αγορά μελανιών για εκτυπωτές από την ίδια εταιρεία ( Π. ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ), ενώ μόλις την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με το προγράμμα «Διαύγεια», με απευθείας ανάθεση η εταιρεία το ΠΛΑΙΣΟ έλαβε 3.024, 03 ευρώ για την προμήθεια χαρτιών εκτύπωσης Α4 στην Γενική Γραμματεία.
Για διασπάθιση δημοσίου χρήματος, κακοδιοίκηση και διαγωνισμούς «ημετέρων» προς ιδίον όφελος από τον γενικό γραμματέα καταναλωτή κάνει λόγο και ο βουλευτής της ΝΔ, Αργύρης Ντινόπουλος, ο οποίος με ερωτησή του στη Βουλή κατηγορεί τον κ. Σπυράκο για δαπάνες εις βάρος του Δημοσίου για την επίπλωση του γραφείου του, για νεοδιορισθέντες υπαλλήλους παχυλά αμειβόμενους εν μέσω κρίσης, αλλά και για την αγορά ενός τελευταίας τεχνολογίας τηλεφωνικού κέντρου στην Γραμματεία. Επίσης, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που επικαλείται ο κ. Ντινόπουλος, οι δικηγόροι αυτοί εργάζονται για λογαριασμό του προσωπικού δικηγορικού γραφείου του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, στο οποίο προΐσταται η... σύζυγός του.
Στην ερώτησή του ο κ. Ντινόπουλος, ζητά απαντήσεις από τον υπουργό Εργασίας, κ. Κουτρουμάνη, για το κόστος της επίπλωσης του κ. Σπυράκου, για το ποιός είναι ο αριθμός των μετακλητών υπαλλήλων που προσελήφθησαν στο γραφείο του κ. Σπυράκου μετά το 2009 και τέλος, πόσο κόστισε το τηλεφωνικό κέντρο στο οποίο εγκαταστάθηκε στις 21/11/11 στη Γραμματεία.
Φαίνεται ότι όταν οι καταναλωτές αδυνατούν να αγοράσουν ακόμη και τα απαραίτητα για το οικογενειακό τραπέζι, ο φορέας που προστατεύει τους έλληνες καταναλωτές παροουσιάζει έναν... κατ' αντίφαση καταναλωτικό «οργασμό» (αφού μπορεί...!)
Αναστασία Γαλάνη από newpost
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου