Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Γιώργος: Όταν φορούσα το χακί...

Η σφοδρή αντιπαράθεση Παπανδρέου-Τσίπρα στη Βουλή έλαβε και προσωπικό  χαρακτήρα όταν ο πρωθυπουργός απάντησε στις αιχμές του προέδρου του ΣΥΝ πως εξυπηρετεί βάση σχεδίου τα συμφέροντα των αμερικανών.

Ο πρωθυπουργός οργίστηκε πολύ από αυτή την αναφορά και θυμήθηκε τις κατηγορίες που εκτοξεύονταν κατά του πατέρα του με το ίδιο περιεχόμενο, πριν και μετά τη δικτατορία.

Μάλιστα ο κ.Παπανδρέου θυμήθηκε και ένα προσωπικό περιστατικό, που του συνέβη όταν υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία.

"Ημουν σε ένα ταξί και ο ταξιτζής που δεν με γνώρισε άρχισε να μου λέει επηρρεασμένος και αυτός απο τις φήμες που κυκλοφορούσαν ότι ο γιος του Ανδρέα υπηρετεί στον αμερικανό στρατό ως αξιωματικός. Εγώ φορούσαν το χακί μέσα στο ταξί και του λέω ότι ...
εγώ είμαι ο γιος του Ανδρέα. Δεν με πίστεψε και χρειάστηκε να βγάλω και να του δείξω την ταυτότητά μου για να πειστεί. Ευτυχώς μετά απο 30 χρόνια δεν χρειάζεται να επιδεικνύω ταυτότητά , γιατί οι έλληνες ξέρουν ποιος είμαι και με στηρίζουν".
Από newpost , μοντάζ Γρέκι