Της Πόπης Διαµαντάκου
Με φιγούρες και πόζες αντί για βήµατα και ρυθµό κυνήγησε τις εντυπώσεις µια πληκτική πρεµιέρα ενός «Dancing with the stars» µε το «βλέµµα» στα κουτσοµπολιά
H καλύτερη ατάκα του «Dancing with the stars»; Μα, φυσικά, του Τρύφωνα Σαµαρά : «Οταν µε πήραν τηλέφωνο για το “Dancing”, µου κάηκε το πιστολάκιαπό τη χαρά µου».
Να, αυτό είναι όλο κι όλοτο εν λόγω πρόγραµµα, περί τριχών. Γιατί για χορό, µόνο κατ’ ευφηµισµόν µπορούµε να χαρακτηρίσουµε ως τέτοιο το κοπάνηµα δώθε - κείθε, πιάνω την ντάµα, τη σηκώνω, κοψοµεσιάζοµαι, χαµογελώ, κυλιέµαι στα πατώµατα, κουνιέµαι σαν σέικερ να πάρει φόρα το κρόσσι και το πούπουλο να γελαστεί το µάτι. Και για την πλειονότητα των συµµετεχόντων ήταν αλλού η νότα κι αλλού το βήµα.
Πάντως η προχθεσινήπρεµιέρα του εν λόγω πολυαναµενόµενου – για να βρουν θέµα τα πάνελ – χορευτικού ριάλιτι ήταν ένα δείγµα ακόµη για το πώς ένα πρόγραµµα τοοποίο όπου προβάλλεται είναι η απόλαυση του µατιού, στην ελληνική τηλεόραση γίνεται λαπάς που ...
µόνο η κουτσοµπολίστικη ανάδευσή του την εποµένη τού προσδίδει τηλεοπτικό ενδιαφέρον.
Ας είναι. Το θέαµα ήταν αλλού,στο story της κάθε διασηµότητας, για την ακρίβεια στον τηλεοπτικό της «µύθο», µε βάση τον οποίο και επιλέχτηκε. Ηταν εκεί η Μαριέττα Χουρσαλά τού µιντιακώς πολύκροτου γλεντιού επί του θωρηκτού «Αβέρωφ» µετά του συζύγου και της πεθεράς, η οποία, όπωςαποκάλυψε την εποµένηη εκποµπή «10 µε 1» των Καραµεροχαριτάτων, έστειλε 150 SMS υπέρ της νύφηςγια να τη στηρίξει και όχι µόνον· κάνει – λέει – εκστρατεία για να στέλνουν και οι φίλες της µηνύµατα υποστήριξης. Ιδού, λοιπόν, η έξοχη εξισωτική πλευρά της τηλεόρασης, αφού µια κυρία εφοπλιστού έχει ανάγκη τα SMS του κύκλου της για να παραµείνει στο γυαλί, όπως και ο τελευταίος ταπεινός συµµετέχων σε τραγουδιστικό ριάλιτι που ξεσηκώνει τη γειτονιά του.
Ηταν εκεί και η µέχρι πρότινος κλαίουσα, σε τατιαναίικα σαλονάκια, για τησκληρή µοίρα της χηρείας µε τη βλεφαρίδα κάγκελο Αγγελική Ηλιάδη, ο Νάσος Γαλακτερός, πρώην σύζυγος της Κοροµηλά, η Νάντια Μπουλέ που κοπανήθηκε οµολογουµένως πιο τσαχπίνικα απ’ όλες και φυσικά η ΕλεονώραΜελέτη, η πλέον πολύτιµη συµµετοχή στο σόου, καθώς ανέλαβε εργολαβικώς την προβολή κάθε ανθυπολεµπτοµέρειας της δικής της παρουσίας πρωτίστως και ακολούθως όλων των υπολοίπων. Ο καθείς και ένα λιθαράκι ή να πούµε «ρυζάκι» για το χορευτικό «πιλάφι»που θα ξεγελάσει την πείνα για πρόγραµµα της φετινής τηλεόρασης.
Αντί σενάρια και ηθοποιοί, ριάλιτι και κοµπάρσοι
Τι µου λέτε; ∆εν είναι real οι «Housewives»;
Ακολουθούν σενάριο και δη «φτυστό» των «Housewives» του Μαϊάµι; – την αποκάλυψη έκαναν οι Παρτσιώλης - Τρυφίδου στο Alter συγκρίνοντας επεισόδια του εκεί ριάλιτι µε το εγχώριο.
Και τα βρήκαν ολόιδια. Προφανώς. Προκάτ εκποµπές είναι όλα αυτά, για να αξιοποιηθεί το πλήθος των ψωνισµένων που δηµιούργησε η λαϊφστιλιστική λαίλαπα των δύο τελευταίων δεκαετιών.
Οχι ότι έχει καµιά σηµασία. Το σκουπίδι, είτε αυθεντικό εγχώριο είτε εισαγόµενο, σκουπίδι παραµένει. Απλώς λυπήθηκα εκείνο τον πανελίστα του «TVweekend» – έχουµε συλλάβει τον ίδιο να παριστάνει και σε άλλες περιπτώσεις τον ειδήµονα περί της προσωπικής ζωής και ιδιωτικής συµπεριφοράς προσώπων, που παντελώς αγνοεί και ουδέποτε έχει συναντήσει – ο οποίος τη µια ηµέρα ορκιζόταν ότι η ζωή των κυριών του ελληνικού «Housewives» είναι πέρα για πέρα αληθινή, γιατί τυχαίνει να τις γνωρίζει προσωπικώς όπως ισχυριζόταν, και την επόµενη ηµέρα, µετά τις αποκαλύψεις των συµπανελιστών του, δεν ήξερε πώς να τα µαζέψει. Μικρή σηµασία έχουν βέβαια όλα αυτά. Οι κυρίες που παίρνουν µέρος στις «Housewives» δεν είναι παρά η λύση ανάγκης της τηλεόρασης που δεν µπορεί να πληρώσει ούτε ηθοποιούς, ούτε σεναριογράφους, ούτε άλλου είδους καλλιτέχνες και ταλέντα, και καταφεύγει σε κοµπάρσους παντός είδους, που ζουν το όνειρό τους να γίνουν για λίγο πρωταγωνιστές. Αλλωστε αυτό ακριβώς επιβεβαίωσε και επαγγελµατίας «γλάστρα» τηλεπαιχνιδιών, δίνοντας συνέντευξη στην «Πρωινή Μελέτη».
Από τα NEA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.