Το παιχνίδι του σκληρού marketing στον χειμαζόμενο χώρο του τραγουδιού έχει ονοματεπώνυμο: Μιχάλης Χατζηγιάννης. Με την προσθήκη, φυσικά, της έτερης επικοινωνιακής «περσόνας» και πρόθυμης συμπαίκτριας Ζέτας Μακρυπούλια. Ο Μιχάλης και η Ζέτα.
Το μεγάλο love story της εποχής μας στα media, με τα εκατοντάδες posts αμφισβήτησης και ειρωνείας σε sites, blogs, twitter, facebook. Ο απαράβατος κανόνας της βιομηχανίας του θεάματος λέει ότι όταν πέφτουν οι πωλήσεις πρέπει να δημιουργήσουμε μια ιστορία έρωτα ή ένα σκάνδαλο για να ξανακερδίσουμε το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Έτσι, ο ...
Μιχάλης Χατζηγιάννης μόλις είδε τις πωλήσεις του να πέφτουν στο ναδίρ (πάνε οι εποχές που πούλαγε εκατοντάδες χιλιάδες δίσκων και σημείωνε ρεκόρ εισιτηρίων στις ζωντανές του εμφανίσεις) εμφάνισε τη Ζέτα. Και να σου η επιβεβαίωση του έρωτα στην κάμερα του Star, όλες οι λεπτομέρειες για την πρώτη γνωριμία, τα πάντα στη φόρα. Ανερυθρίαστα, χωρίς μέτρο και με λύσσα για την επανάκτηση της χαμένης δόξας.
Η θλιβερή πραγματικότητα όμως άλλα επιβεβαιώνει σε πείσμα των διαφημιστικών κλισέ δευτέρας διαλογής: τα νέα τραγούδια του Μιχάλη Χατζηγιάννη κυκλοφόρησαν σε δώρο σε κυριακάτικη εφημερίδα.
Από το "Ποντίκι"
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου