Σύμφωνα με τους Επιθεωρητές Ελέγχου Δημόσιας Διοίκησης, η ΕΡΤ κατέβαλε πλήρη αμοιβή για επεισόδια που είναι επαναλήψεις προηγούμενων επεισοδίων, με διπλοχρεώσεις και για δαπάνες οδοιπορικών εξόδων.
Επίσης η ΕΡΤ, υποχρεώθηκε να καταβάλει πλήρη αμοιβή στους παραγωγούς, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις προέκυψε ότι δεν απασχόλησαν...
το σύνολο του προσωπικού που είχαν υποχρεωθεί να απασχολήσουν.
Κατά τη διάρκεια εκπομπών μικτής παραγωγής που προβλήθηκαν στο δορυφορικό πρόγραμμα της ΕΡΤ (2006-2009) και είχαν και ομογενείς τηλεθεατές, πραγματοποιήθηκε σε μεγάλη έκταση απαγορευμένη διαφήμιση ξενοδοχειακών, τουριστικών, ναυτιλιακών, φαρμακευτικών και λοιπών επιχειρήσεων.
Παρά την απώλεια εσόδων για την ΕΡΤ, που κανονικά θα εισέπραττε αν ήταν νόμιμη η διαφήμιση, δεν επιβλήθηκαν κυρώσεις για την παράβαση σχετικού όρου της σύμβασης.
Εξ άλλου, όσον αφορά τη σύμβαση χορηγίας μεταξύ ΕΡΤ και ανώνυμης εταιρείας διαπιστώθηκε εξαιρετικά ευνοϊκή αντιμετώπιση του χορηγού με αποτέλεσμα ζημιά σε βάρος της ΕΡΤ λόγω διαφυγόντων κερδών.
Ιδιαίτερα όσον αφορά τα διαφημιστικά σποτ των 40 δευτερολέπτων, το λογότυπο του χορηγού και τις προσωπικές αναφορές στον χορηγό και τις υπηρεσίες του από τους παρουσιαστές, που ουσιαστικά συνιστούν διαφήμιση και θα έπρεπε να τιμολογούνται με βάση τα ισχύοντα τιμολόγια της ΕΡΤ, κάτι που φυσικά δεν έγινε.
Από τους "Παπατζήδες"
Κατά τη διάρκεια εκπομπών μικτής παραγωγής που προβλήθηκαν στο δορυφορικό πρόγραμμα της ΕΡΤ (2006-2009) και είχαν και ομογενείς τηλεθεατές, πραγματοποιήθηκε σε μεγάλη έκταση απαγορευμένη διαφήμιση ξενοδοχειακών, τουριστικών, ναυτιλιακών, φαρμακευτικών και λοιπών επιχειρήσεων.
Παρά την απώλεια εσόδων για την ΕΡΤ, που κανονικά θα εισέπραττε αν ήταν νόμιμη η διαφήμιση, δεν επιβλήθηκαν κυρώσεις για την παράβαση σχετικού όρου της σύμβασης.
Εξ άλλου, όσον αφορά τη σύμβαση χορηγίας μεταξύ ΕΡΤ και ανώνυμης εταιρείας διαπιστώθηκε εξαιρετικά ευνοϊκή αντιμετώπιση του χορηγού με αποτέλεσμα ζημιά σε βάρος της ΕΡΤ λόγω διαφυγόντων κερδών.
Ιδιαίτερα όσον αφορά τα διαφημιστικά σποτ των 40 δευτερολέπτων, το λογότυπο του χορηγού και τις προσωπικές αναφορές στον χορηγό και τις υπηρεσίες του από τους παρουσιαστές, που ουσιαστικά συνιστούν διαφήμιση και θα έπρεπε να τιμολογούνται με βάση τα ισχύοντα τιμολόγια της ΕΡΤ, κάτι που φυσικά δεν έγινε.
Από τους "Παπατζήδες"
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου