Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Η κρίση

_Πώς σε λένε;
_Μήτσο
_Δημήτριος.. μάλιστα. Το όνομα του πατέρα σου;
_Σάκς
_Αθανάσιος.. Της μάννας σου;
_Της θκιάς σου!!
_Ορίστε;
_Τι ορίστε, μού 'βρισες τη μάννα
_Πότε;
_Τώρα δα. "Της μάννας σου" μου είπες..
_Το όνομα της μάννας σου ρώτησα, δεν την έβρισα τη γυναίκα άνθρωπέ μου..
_Μήτσος..
_Αυτό το 'παμε
_Να πώς γίνονται οι παρεξηγήσεις, είδες;
_Καλά, καλά. Παντρεμένος;
_Αμέ;
_Με ποιά;
_Με μια γυναίκα.
_Ξέρεις κανέναν που είναι παντρεμένος με άντρα;
_Αμέ, πώς δεν ξέρω
_Ποιόν;
_Η αδερφή μου
_Θα με σκάσεις, αλά ας το πάρει το ποτάμι. Τι δουλειά κάνεις;
_Γεωργός είμαι
_Τι παράγεις;
_Παράγω αγγούρια.
_Τι θα δώσεις στην κυβέρνηση, τώρα που οι άλλοι δίνουν τον δέκατο τρίτο μισθό τους, ώστε να βγεί η χώρα απο την κρίση; ...
_Έχω καμιά τριάντα καφάσια αγγούρια, λέω να τους τα δώκω.
_Ίσια η στραβά;
_Κι άμα είναι στραβά, εγώ φταίω; Να κάτσουν πάνω να τα ισιώσουν..
_Μα καλά τώρα, αγγούρια θα δώσεις; μιλάς σοβαρά η μας δουλεύεις;
_Γιατί; εγώ άρχισα πρώτος; Αυτοί σάματις τόσες δεκαετίες αγγούρια δεν μας δίνουνε; Και μεγάλα, να, τόσα! τσούζουν ακόμη.. τα δικά μου τους πείραξαν;
_Και πώς θα βγεί η χώρα απο την κρίση κύριε Μήτσο;
_Να την βγάνουν όλοι αυτοί που την έβαναν μέσα. Άντε μην με πιάσει εμένα καμιά κρίση, και τότε να διείς χαρές που θα κάνουν οι τριακόσσιοι της κουτάλας. Άντε γιατί ως εδώ.. και πού 'σαι; Τα αγγούρια τα διπλασσιάζω, να χορτάσουν επι τέλους!
Από nikos63