Αναδημοσιεύω απο το φιλικό Blog: El Greco's Blog, γιατί το βρήκα αρκετά διασκεδαστικό προσωπικά.. για να μην πω πως ακόμη γελάω..
Απίστευτο αλλά αληθινό! Παρακάτω θα δείτε απάντηση που έστειλε η Renault σε Έλληνα πελάτη, ο οποίος προφανώς έστειλε email και έκανε παράπονο για το αμάξι του.
Δεν είναι ανέκδοτο, είναι αληθινή απάντηση με email:
Dear Mr. Katsiaros D.
We have received and analyzed your complaint letterregarding the “arhidia kivotio” issue on Renault Meganecars. Unfortunately, we were unable to find this term(arhidia kivotio) in our databases and we kindly ask you tosend to us more detailed specification about.
Also, please be so kind to translate in English thefollowing expressions: “gamo to aftokinito sas”, “valte to ston kolo sas” and “gamo tin kariola tin reno sas”.
Sincerely yours,
Michel Mouton
Customer Service Representative
414 Avenue Miramax, DC668, Douai, France
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.