Μια πρωτοβουλία της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας
με την ενεργό συμμετοχή των παρακάτω οργανώσεων και συλλόγων:
- Επιτροπή Αγώνα κατά των διοδίων Αιγινίου
- Ομάδα Πρωτοβουλίας για τη σωτηρία του Πέλεκα
- Οικολογική Ομάδας Βέροιας
- Εθνικό Σωματείο Μεταφορών Ν. Πιερίας
- και τη στήριξη της ΔΙΟΝ Τηλεόρασης
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΒΕΡΟΙΑΣ
ΒΡΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ -Law Blog ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ:
Το κοινοτικό δίκαιο θεσπίζει από το 1999 προϋποθέσεις για την επιβολή διοδίων. Με την «ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999» η οποία προβλέπει πως νοείται ως αυτοκινητόδρομος «κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία: i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα, ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς, iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος»
Επίσης το Άρθρο 7 αναφέρει :
«2. α) Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων».
ΠΗΓΗ: http://justar-lawblog.blogspot.com/2008/01/blog-post_23.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.